Email på Sone T68IE
Fra : Kent Thomsen

Dato : 18-02-03 18:12

Hej med jer

Jeg har i dag nørklet en del med at opsætte hentning af email på en
T68IE. Men uden videre succes.

Den har et sonofon abb tilknyttet uden GPRS.

Wap kører fint.

Jeg har prøvet på med IP og navnene på mailserverne.

Forslag?

På forhånd tak

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 18-02-03 18:34

Hvad sker der?

Ringer den op? - Til hvilket nummer? Evt. fejlmeddelelse?

Hvis du har et TDC abb:
Ring op til nr. 21210000
Brugernavn og password fra dit tdc abb...

Det har virket upåklageligt for mig..
Lasse

Fra : Janner

Dato : 19-02-03 09:05

"Lasse Rønlev" <r@fjerndette.pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis du har et TDC abb:
> Ring op til nr. 21210000
> Brugernavn og password fra dit tdc abb...

Hej Lasse har lige siddet og prøvet .... men min fon ringer op til et helt
andet nummer når jeg prøver ? Hvordan ændres dette ?

/jan

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 19-02-03 18:37

Hej Jan!
Uh det kan jeg sgu ikke lige huske - har skiftet til en Nokia... Men tager
jeg ikke helt fejl, så ligger det i den nederste midterste menu på
menuskærmen - Hedder den ikke noget med forbindelse eller noget?

Så (tror jeg nok) du skal ind og finde noget der hedder datakonti, og
derefter redigere den datakonto du bruger - Der er sikkert kun een...

Håber dette kan hjælpe lidt!
Lasse

Fra : LooP

Dato : 19-02-03 19:33

hvilket nummer skla der ringes til hvis man bruger sonofon???

Mvh LooP