T65 og Synkronisering.
Fra : Bo Larsen

Dato : 17-02-03 12:24

Hej i gruppen.

Jeg har en T65'er som jeg er ganske godt tilfreds med. Dog er der een enkelt
ting der irriterer mig.
- Når jeg går ind i kalenderen, og vil se en specifik dag, så skrive
telefonen "Dag er ikke synkroniseret". Det er ret irriterende at se på, så
er der nogle der véd om det kan slås fra?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-02-03 12:43

Bo Larsen wrote:

> - Når jeg går ind i kalenderen, og vil se en specifik dag, så skrive
> telefonen "Dag er ikke synkroniseret". Det er ret irriterende at se på, så
> er der nogle der véd om det kan slås fra?

Jeg har samme "problem" og umiddelbart har jeg ikke fundet nogen løsning :(

--
Martin L. Johansen