Vedr.: N6610
Fra : Martin Borring

Dato : 16-02-03 16:11

Hvordan kan man komme til at modtage sine emails via GPRS på en N6610, de
skal hentes fra en pop3 server?

/Martin

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-02-03 21:28

In article <b2o9m4$28sf$1@news.cybercity.dk>, Martin Borring wrote:
> Hvordan kan man komme til at modtage sine emails via GPRS på en N6610, de
> skal hentes fra en pop3 server?

Du skal downloade en Java e-mail klient.

Fra : Jesper Winding

Dato : 16-02-03 21:30

Hejsa. kunne du ikke forklare det lidt nærmere - hvordan, hvor, hvorfor?
--
Jesper

Fra : Martin Borring

Dato : 16-02-03 22:48

Jeg vil bare kunne hente email på telefonen via gprs.... Hvilket java
program er godt, hvor finder man det?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-02-03 23:34

In article <3e4ff4ca$0$71698$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Jesper Winding wrote:
> Hejsa. kunne du ikke forklare det lidt nærmere - hvordan, hvor, hvorfor?

Du kunne se på midlet.org om der er nogen af deres e-mail klienter
du bryder dig om. Der er al slags software til din telefon.

Der er også en kommerciel her:
http://www.reqwireless.com/emailviewer.html
kan hentes med wap via http://reqwireless.com/wap