Defekt nokia 9210 (Fladkabel defekt)
Fra : Nicolai Petri

Dato : 15-02-03 12:40

Hej Alle

Jeg har en Nokia 9210 hvor fladkablet mellem "låg" og tastatur er istykker.
Dette betyder at hverken knapper eller skærm virker specielt godt. Er det
muligt at skifte det kabel selv og hvor kan man få nyt fra ?

Mvh.
Nicolai Petri

Fra : Nicolai Petri

Dato : 15-02-03 15:34

"Nicolai Petri" <nntp@petri.cc> wrote in message

> Hej Alle
Hej migselv. :)

> [...]
> Dette betyder at hverken knapper eller skærm virker specielt godt. Er det
> muligt at skifte det kabel selv og hvor kan man få nyt fra ?
Jeg har nu skilt telefonen ad og fundet ud af jeg skal skifte hele
"flex-printet" der sidder under det store tastatur. Nogen der ved hvor dette
kan købes og hvad sådan et ca. koster ?
Det lille display til telefonen er også defekt så en pris på sådan et ville
også være fedt.

Mvh.
Nicolai Petri