Kan SE P800 dette
Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 14-02-03 04:46

Hej NG

Jeg skal snart skifte telefon / PDA og er på udkig efter den bedste til mine
behov / Prisen.
I den forbindelse har jeg følgende spørgsmål om Sony-Ericsson P800 som jeg
håber at een
eller anden kan svarre på.

1) Kan man optage telefonsamtaler (foretaget på mobilen) på P800 og kan man
gemme dem

2) Kan man få telefonen til at anmode om statusraporter så man kan kan se om
og hvornår en SMS er nået frem til den tiltænkte modtager.
Nogle Nokiaer kan f.eks. indstilles til dette. Når så beskeden når frem til
modtageren vil afsenderens
telefon bippe og raporten gemmes i telefonen så man kan se hvad der er sket
med beskeden selvom
man ikke lige er i nærheden af telefonen. Det er IKKE MMS eller EMS jeg er
interesseret i men SMS.

Jeg håber at en af jer kan hjælpe mig med det.

Steven

--
Gimme the rockin' Wicky

Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 14-02-03 10:01

"Steven Nybo Andersen" <steven1977@privat.dk> wrote in message news:<3e4c666c$0$71665$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> 1) Kan man optage telefonsamtaler (foretaget på mobilen) på P800 og kan man
> gemme dem

Tjaeh, det kan min go'e gamle R520m da. Men du skal være opmærksom på
at det ifølge dansk lov IKKE er tilladt at optage en telefonsamtale
uden den anden parts viden - medmindre man har en dommerkendelse

Så på min telefon, har jeg sat optageren til kun at tage det jeg
siger, dvs. den virker som diktafon.

Ebbe

Fra : Fischer

Dato : 14-02-03 10:40

> Tjaeh, det kan min go'e gamle R520m da. Men du skal være opmærksom på
> at det ifølge dansk lov IKKE er tilladt at optage en telefonsamtale
> uden den anden parts viden - medmindre man har en dommerkendelse

Det er absolut IKKE korrekt.
Hvis du selv er part i samtalen må du optage lige så meget du vil, uden at
informere den anden part.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Jensb

Dato : 14-02-03 10:51

> 1) Kan man optage telefonsamtaler (foretaget på mobilen) på P800 og kan
man
> gemme dem

Nej det kan man ikke. Der er diktafon i, men den kan IKKE bruges til at
optage samtaler.

> 2) Kan man få telefonen til at anmode om statusraporter så man kan kan se
om
> og hvornår en SMS er nået frem til den tiltænkte modtager.

Nej det kan man ikke sætte P800 til automatisk at gøre.
Afhængig af udbyderen er det nogle gange muligt at starte SMS-beskeden med
en bestemt kode, som gør at man modtager SMS-rapport. Men det er så noget du
skal kontakte din udbyder for at finde ud af om det er muligt. Men P800 kan
ihvertfald ikke automatisk sættes til at gøre det.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 17-02-03 02:52

Mange tak for alle svarne.

Steven

Fra : KGB

Dato : 17-02-03 16:52

Har i Dansk sprogpakke på jeres P800 ???

-Hvis ja:
Hvad med dem der købte sin før den danske sprogpakke var udviklet (da den
kun blev leveret med eng. og svensk) hvad gør de ??

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk