Displayproblemmer på Nokia 8210
Fra : Lars C. Warnich-Hans~

Dato : 12-02-03 22:27

Hej, jeg har en Nokia 8210, med et defekt display (virker når man trykker
hårdt ned på det). Har fået at vide at dette er en almindelig kendt fejl.
Vil høre om der er nogen i Aalborg, der kan reparerer et sådan display og
hvad det koster ?

Venlig hilsen Lars

Fra : Søren Larsen

Dato : 13-02-03 10:54

> [...]
> Vil høre om der er nogen i Aalborg, der kan reparerer et sådan display og

Hej Lars.

Det kan jeg da klarer for dig. Da denne gruppe ikke er til handel har jeg
sendt dig en mail med pris.

Mvh.
Søren Larsen
9000 Aalborg
www.SYLCON.dk

Fra : Søren Larsen

Dato : 13-02-03 10:56

Næææ, kan ikke sende dig en mail, din E-mail virker ikke....!

Mvh.
Søren Larsen
www.SYLCON.dk

Fra : MC

Dato : 13-02-03 11:29

Kik på www.mobiludstyr.dk , her kan du købe et nyt display der lige er til
at skifte!

Fra : JMo.

Dato : 13-02-03 11:37

"MC" <martin.christiansen@tellabs.com> wrote in

> Kik på www.mobiludstyr.dk , her kan du købe et nyt display der lige er
> til at skifte!

Øhh?? Jeg kan ikke finde nogle displays til 8210 på deres side??

- desuden er det måske lidt voldsomt at skifte hele displayet, da det som
regel kun er elastromen der er problemet??