3310 0-garanti væskeskadet
Fra : Niels

Dato : 10-02-03 17:06

Hej
har lige haft en Nokia 3310 til rep den gik fast når den skulle sende SMS
softvare v5.34 normalt problem for den software så vidt jeg har hørt, der
var ingen problemer med tlf ellers. Men den kom bare retur med beskeden
uautoriseret førsøg på at rense den efter væskeskade. Den har aldrig haft
væskeskade. men det er vel kommet under forsendelse i kulden og så ind i
varmen. Ingen rep på garantien. Er der andre der har haft de samme probl.???
jeg vil i hvert tilfælde ikke finde mig i det og forfølger sagen. Det er
åbenbart en telefon der kun er til pynt og ikke alm brug.

Niels, slein######@#####12move.dk ## fjernes hvis der er nogen der vil
maile

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-02-03 17:49

> Ingen rep på garantien. Er der andre der har haft de samme probl.???

Du er skam ikke den eneste der har fået dette svar. _Mange_ får deres
telefon retur netop med den kommentar. Der er ikke andet for at gå videre
med det. Det nytter intet at sende den på værksted igen.

Fra : H@M

Dato : 10-02-03 18:37

Et eller andet må du have gjort.... for en telefon bliver jo
ikke bare fugtskadet af sig selv. - Det er en træls pille
at sluge, men lev med det. Du kan intet andet gøre..

Fra : Gumle

Dato : 10-02-03 18:50

Tror jeg ikke du får noget som helst ud af, læs evt.
http://www.fi.dk/presse/nyhedsbrev/230402/1/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-02-03 20:19

In article <3e47e652$0$13218$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Gumle wrote:
> Tror jeg ikke du får noget som helst ud af, læs evt.
> http://www.fi.dk/presse/nyhedsbrev/230402/1/

Men man kan vel stadig køre en sag, og hvoos man taber kan
man føre civilt søgsmål ved domstolene for at få sit krav
igennem.

Hvis telefonen har taget fugtskade ved normalt brug, så
er der tale om en mangel. Det er der ikke tvivl om.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 10-02-03 19:13

> uautoriseret førsøg på at rense den efter væskeskade. Den har aldrig haft
> væskeskade. men det er vel kommet under forsendelse i kulden og så ind i
> varmen.

Der sker vel ikke et uautoriseret forsøg på at rense den underforsendelsen.
Har den ikke været åbnet?

mvh Frank