Nokia 8310 kun 160 tegn?
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 08-02-03 19:23

Hej
Jeg er ved at investerer i en Nokia 8310, men er det rigtigt at der kun er
mulighed for at skrive 160 tegn når man vil sender beskeder??

TeaM-AaB // AaBFrEaK^

/Mick
__________________________________________________________________ Mick
Lyngø Larsen ICQ#: 147997112 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 08-02-03 19:41

> Jeg er ved at investerer i en Nokia 8310, men er det rigtigt at der kun er
> mulighed for at skrive 160 tegn når man vil sender beskeder??

Ja, det er rigtigt!

Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 08-02-03 19:45

Det er sq da egentlig træls! Nu tvivler jeg på om jeg skal købe den! Jeg har
en 3310 sådan lidt halv død

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 10-02-03 01:50

> Det er sq da egentlig træls! Nu tvivler jeg på om jeg skal købe den! Jeg
har
> en 3310 sådan lidt halv død

Mænd og simultankapacitet (siger jeg som mand).... Man skal sguda ku huske
hvor man kom til i en besked, samtidig med at sende beskeden, og tænke på at
begynde på en ny? Det har jeg da altid gjort, selv på min 3310, og nu min
3510?

// Troels