upgradering af en 3510
Fra : Bjarne

Dato : 05-02-03 18:52

Hej

Mit spørgsmål er simpelt. Kan man opgraderer en 3510 til en 3510i.
Jeg ved at man kan opgraderer andre nokia modeller.

Bjarne

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 05-02-03 19:48

"Bjarne" <bjarnemk@hotmail.com> skrev i melding
> Hej
>
> Mit spørgsmål er simpelt. Kan man opgraderer en 3510 til en 3510i.
> Jeg ved at man kan opgraderer andre nokia modeller.
>

> Bjarne

Nix. En viktig grunn er at 3510i har fargeskjerm.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : JMo.

Dato : 05-02-03 21:50

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@chello.no_ABCDEFGH> wrote in

> "Bjarne" <bjarnemk@hotmail.com> skrev i melding

> Nix. En viktig grunn er at 3510i har fargeskjerm.

Hrmf! Nokia burde altså snart se at få lavet en softwareupgrade til alle
deres gamle modeller, så de fik farveskærm...

))

Fra : Bjarne

Dato : 05-02-03 22:41

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@chello.no_ABCDEFGH> wrote in message

> "Bjarne" <bjarnemk@hotmail.com> skrev i melding

> Nix. En viktig grunn er at 3510i har fargeskjerm.

Hvad med software. Kan den ikke opgraderes. (det kunne jo være at jeg kunne
sende nogle S/H mms beskeder..)
Bjarne

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-02-03 22:45

Bjarne skrev:

>Hvad med software. Kan den ikke opgraderes. (det kunne jo være at jeg kunne
>sende nogle S/H mms beskeder..)

Nej - softwaren der ligger i Nokia 3510i sender et 'farvesignal' til
displayet - og det vil dit s/h-display ikke kunne forstå.

Jeg har hørt om nogen der har udskiftet displayet, det skulle der ikke
været noget problem i - og de to telefoner er (udover displayet) 100%
identiske hardware-mæssigt - dvs. det KAN lade sig gøre - men kræver
altså både softwareopdateringen og (selvfølgelig) udskiftning af
display.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.