Wolfenstein multiplayer
Fra : karsten nilsson

Dato : 11-03-03 21:55

Hvordan kan man se/komme til at spille mod nogen som er lige så dårlig/god
som en selv.
Hvad skal man se efter når man vil prøve at spille det for første gang, der
er jo ikke noget ved at blive skudt ned med det samme, når man nu har koblet
sig på.
Hilsen Nilsson

Fra : DiNiN

Dato : 11-03-03 22:59

> [...]
> Hvad skal man se efter når man vil prøve at spille det for første gang, der
> er jo ikke noget ved at blive skudt ned med det samme, når man nu har

Hej Karsten,

Du skulle tage at kigge forbi alt.games.wolfenstein newsgruppen samt på
hjemmesiden: http://www.tdweb.co.uk/agw/.

Derefter kan du jo droppe forbi på irc (#agw på quakenet) og tage en snak
samt et hurtigt spil med et par stykker af os. Alle der spiller med [AGW]
tagget er mere end villige til at give tips fra sig - vi spiller for at have
det sjovt!

Mvh.
Jakob/[AGW]DiNiN

Fra : karsten nilsson

Dato : 12-03-03 12:24

Hej Jakob
Jeg ervist ikke særlig god til at finde (#agw på quaknet) jeg kunne ikke se
at der var nogen der stod dette ved af de 145 muligheder der var.
Men tak for svaret alligevel.
Hilsen Nilsson

Fra : DiNiN

Dato : 12-03-03 12:54

> [...]
> Jeg ervist ikke særlig god til at finde (#agw på quaknet) jeg kunne ikke se
> at der var nogen der stod dette ved af de 145 muligheder der var.

Du skal skrive /join #agw når du har forbundet dig til en Quakenet server. Jeg
tror ikke kanalen er listet i de valgmuligheder du automatisk får frem. Prøv
igen :)

En anden god kilde til rtcw er http://www.kan.org/michael/RTCW/ - du skal ikke
tage sites navn personligt :)

Mvh.