togsimulator
Fra : SB

Dato : 10-03-03 19:56

Måske er det O.T. Men kunne ikke lige finde en gruppe til køb af software
til PC
Så guide mig i den rigtige retning hvis en sådan findes.
Nogen der har et togspil til salg, kender ikke dem der er på markedet, har
ikke min egen interesse, og det er til en gave
Helst et der ikke er for svært for en 10 årig knægt

Søren

Fra : /Ole

Dato : 10-03-03 20:21

news:dk.marked.privat.spil.computer er et ganske godt sted.

Jeg har selv Microsoft Train Simulator, og det er faktisk ganske godt, og
man bestemmer nogenlunde selv, hvor svært det skal være. Du kan evt. købe
det af mig, men husk lige på, det kræver en del af maskinen.

/Ole

Fra : Per Larsen

Dato : 11-03-03 00:59

Kender nogle spillet skycar. Det er en lille bil der skal hoppe mellem nogle
plader ude i rummet. Det er ca fra, '97. Jeg mener det kunne downloades men
har ikke kunne finde noget ang. dette spil.

Mvh Per

Fra : Øistein Wind

Dato : 11-03-03 16:00

???

Fra : Per Larsen

Dato : 11-03-03 23:22

????

Fra : J Hansen

Dato : 12-03-03 17:37

On Mon, 10 Mar 2003 19:56:20 +0100, "SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk>
wrote:

>Nogen der har et togspil til salg, kender ikke dem der er på markedet, har
>ikke min egen interesse, og det er til en gave
>Helst et der ikke er for svært for en 10 årig knægt

http://www.auran.com/trainz/trainz.htm
Spiller min knægt på 7 år. han laver også selv baner.

Med venlig hilsen
Jimmy hansen

Fra : SB

Dato : 13-03-03 14:24

> http://www.auran.com/trainz/trainz.htm
> Spiller min knægt på 7 år. han laver også selv baner.
>

> Med venlig hilsen
> Jimmy hansen

Sert ud som noget han kan bruge, tror det bliver det, koster heller ikke en
bondegård kan jeg se

Søren

Fra : Gerner

Dato : 13-03-03 16:04

On Thu, 13 Mar 2003 14:24:01 +0100, "SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Sert ud som noget han kan bruge, tror det bliver det, koster heller ikke en
>bondegård kan jeg se

Download teknikdemoen og se om spillet kan lide dit grafikkort.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto