Grand Theft Auto - gratis.
Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-03-03 12:41

Det originale Grand Theft Auto er blevet frigivet til download:
http://www.rockstargames.com

-Sune

Fra : MaRk

Dato : 08-03-03 14:26

Fedt rockstar

Fra : Martin K

Dato : 08-03-03 14:39

MaRk wrote:
> Fedt rockstar

Deres hjemmeside er bare gået ned eller...?

--
Martin K

Fra : MaRk

Dato : 08-03-03 14:51

> Deres hjemmeside er bare gået ned eller...?

Næe jeg sidder da inde på den nu og kigger på billeder af vc

Fra : Ally

Dato : 08-03-03 15:00

>Næe jeg sidder da inde på den nu og kigger på billeder af vc

Det gør jeg også... men jeg kan til gengæld ikke komme ind på det
sted, hvor man kan downloade GTA, så det er nok dét, der hentydes til?

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Lord Flasheart

Dato : 08-03-03 15:08

Ally wrote:

> Det gør jeg også... men jeg kan til gengæld ikke komme ind på det
> sted, hvor man kan downloade GTA, så det er nok dét, der hentydes til?
>
> De venligste hilsener

Det samme her. I går lykkedes det mig at loade siden, men jeg kom aldrig
videre efter jeg havde udfyldt registreringsformularen. Man må gå ud fra at
det skyldes overbelastning af deres servere, så vi må nok afvente udgivelse
på Sharereactor eller Kazaa.

--
Med Venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Martin K

Dato : 08-03-03 15:58

Ally wrote:
> Det gør jeg også... men jeg kan til gengæld ikke komme ind på det
> sted, hvor man kan downloade GTA, så det er nok dét, der hentydes til?

Næ... jeg får bare en helt hvid baggrund, hvor der ikke sker mere... der
står 'Udført' nede i hjørnet...

--
Martin K

Fra : Mikael Jensen

Dato : 09-03-03 22:27

hm nu kan det godt være at det bare er mig, men er der en der gider fortælle
hvordan man kommer hen til download siden så man kan downloade dette
virkelige seje spil?