problemer i generals
Fra : m.e

Dato : 06-03-03 13:06

når jeg spiller i skirmis kan jeg nå at bygge 2 ting så sprænger alle
tingene i luften og jeg har tabt. det sker også nogle gange når jeg spiller
solo
hvad er der i vejen
mvh morten

Fra : Frank Sørensen

Dato : 06-03-03 14:47

> når jeg spiller i skirmis kan jeg nå at bygge 2 ting så sprænger alle
> tingene i luften og jeg har tabt. det sker også nogle gange når jeg
> [...]

Prøv at hente den nyeste patch. 1.3

Frank Sørensen

"Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Fra : m.e

Dato : 06-03-03 17:11

jeg har ikke hentet den nye patch, men jeg har kunne spille det fint nok
lige ind til idag.
mvh morten

Fra : Simon Kamber

Dato : 06-03-03 17:59

On Thu, 6 Mar 2003 13:06:29 +0100, "m.e" <morten@games.dk> wrote:

>når jeg spiller i skirmis kan jeg nå at bygge 2 ting så sprænger alle
>tingene i luften og jeg har tabt. det sker også nogle gange når jeg spiller
>solo

Ikke sikker, men *mener* at det er et lige lovligt paranoidt udslag af
kopibeskyttelse. Har du skiftet cd-key for nylig? En geninstallation
/skulle/ løse problemet.