MOO3
Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 05-03-03 15:05

Er der nogen som har prøvet MOO3?
Er det pengene værd, det får tilsyneladende en lidt blandet
modtagelse.
--
Kim S. Poulsen

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 05-03-03 17:32

> Er der nogen som har prøvet MOO3?
> Er det pengene værd, det får tilsyneladende en lidt blandet
> modtagelse.

Jeg er selv lidt delt.

På den ene side elsker jeg det - Det er fedt at vende tilbage til universet,
som blev skabt i et af de bedste strategispil nogensinde.

På den anden side hader jeg den nye kompleksitet, den lidt bøvede AI der
insisterer på at bygge troopships i fredstid, og de mange småfejl i
gameplayet, som i bund og grund irriterer.

Jeg får skrevet en anmeldelse, der forhåbentligt yder spillet retfærdighed,
her i weekenden, og så må vi se om mit førstehåndsindtryk holder.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : eli

Dato : 05-03-03 17:51

jeg lytter lige med her, ikk..

--
M.v.h
Dan

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 05-03-03 18:17

On Wed, 5 Mar 2003 17:32:08 +0100, "Jacob Herold Nielsen"
<jacob@boomtown.net.invalid> wrote:

> [...]
>
>Jeg får skrevet en anmeldelse, der forhåbentligt yder spillet retfærdighed,
>her i weekenden, og så må vi se om mit førstehåndsindtryk holder.
Er det korrekt at man har fjernet muligheden for at designe sine egne
'skibstyper'. Det var virkelig var en af de stærke sider i 2'eren.
--
Kim S. Poulsen

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 05-03-03 21:32

> Er det korrekt at man har fjernet muligheden for at designe sine egne
> 'skibstyper'. Det var virkelig var en af de stærke sider i 2'eren.

Nej, du kan stadig sagtens designe skibene. Det der er fjernet er muligheden
for at "refitte" gamle skibe, der ikke længere er udstyret med den seneste
teknologi. Det vil sige - hvis du bygger krigsskibe i fredstid, og bruger
dem 20-50 ture efter, så er de forældede.