toca race driver demo, jeg for fejl i inst~
Fra : danni plougmann

Dato : 02-03-03 19:34

jeg har hentet overstående demo fra boomtown,
og kan ikke få det til at virke
jeg får fejl i slutningen af installetionen

***
error 1335. The cabinet file "data1.cab" required for this installetion is
corrupt and cannot be used. this could indicate a network error, an error
reading from the cd-rom, or a problem with this package.
***

så kan man vælge ved at trykke ABORT RETRY IGNORE.

nogen der har haft held med at få det spil til at virke.

Fra : E.J

Dato : 02-03-03 20:48

Ja

Fra : Martin K

Dato : 02-03-03 21:08

danni plougmann wrote:
> nogen der har haft held med at få det spil til at virke.

Ja da... men fåååg hvor er det elendigt... grafikken er da meget pæn og
såen, men når styringen af bilerne er så totalt arcade agtigt gider jeg sq
ikke. GTR 2002 mod til F1 2002 holder meget mere... det er sq bilspil!

--
Martin K