CC:Generals Walkthrough/Introduktion
Fra : MG

Dato : 02-03-03 11:53

Hejsa

Er der nogen der har et link til en udførlig introduktion eller walkthrough
til Generals. CC har aldrig rigtigt fanget min interesse men Generals ser ud
til at være et rigtigt fint spil.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 02-03-03 12:38

Jeg har set sider med tips, men det er mere til hvordan man løser
missionerne. Men hvad med det medfølgende matriale?

Manualen s9 til s46 gennemgår grundlaget og arket med tastatur genvejen
rummer tips til taktik for de tre fraktioner.

Mvh

Bruno

Fra : Sp@cey

Dato : 02-03-03 16:51

hvad med www.Gamefaqs.com ?

Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Ged

Dato : 02-03-03 17:57

"MG" <mgrimnitz@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>til Generals. CC har aldrig rigtigt fanget min interesse men Generals ser ud

Jeg tvivler på at du behøver nogen walkthrough for at gennemføre det
spil - men lillebror gennemførte hele spillet - dvs alle 3 campaigns)
på en weekend på brutal (sværreste sværhedsgrad) uden at have set
spillet før.

Mht multiplayer delen kan du sikkert finde nogle tips på nettet et
sted - personligt synes jeg denne del ikke er specielt god. Jeg savner
de gode gamle techlevel-settings - specielt fordi spillet gerne lagger
en del når man bruger mass-destruction våben og har også oplevet flere
gange at folk ryger ud pga timeouts når disse våben bruges - men det
kan jo måske løses med bedre hardware.

/Ged

Fra : Klaus G.

Dato : 02-03-03 18:00

> [...]
> en del når man bruger mass-destruction våben og har også oplevet flere
> gange at folk ryger ud pga timeouts når disse våben bruges - men det

Techlevel-settings?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Jesper Barrit

Dato : 02-03-03 18:35

> Techlevel-settings?

I Red Alert kunne man selv bestemme hvor teknologisk krigen skulle være.
F.eks. om der kun kunne bruges infanteri og om man kunne bygge atombomber.

Jesper

Fra : Klaus G.

Dato : 02-03-03 18:44

> I Red Alert kunne man selv bestemme hvor teknologisk krigen skulle være.
> F.eks. om der kun kunne bruges infanteri og om man kunne bygge atombomber.

Oh på den måde... Tech 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Jo mindre tal jo
lavere tech, jo "mindre" våben.Ikk?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 02-03-03 21:13

"Ged" <ged@nork.auc.dk> wrote in message

> [...]
> spil - men lillebror gennemførte hele spillet - dvs alle 3 campaigns)
> på en weekend på brutal (sværreste sværhedsgrad) uden at have set

Din lillebror kunne jeg godt have brugt, inden jeg selv brugte ca. 5 timer
på mission 7 for China!

> /Ged

Lars B. Jensen

Fra : MIDWAY=PB=

Dato : 02-03-03 21:24

du skal længere ud på landet ged

midway

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 02-03-03 22:01

"MIDWAY=PB=" <midway_dk@hotmail.com> wrote in message
> du skal længere ud på landet ged

Kalder du nu mig en ged?! :) eller var indlæget et svar til "Ged" ? :)

> midway

Lars B. Jensen

Fra : MIDWAY=PB=

Dato : 03-03-03 23:26