Problem med "Lucky Bastard" i Mafia
Fra : Rasmus Gilbert

Dato : 01-03-03 16:39

Davs
Jeg har et problem med "lucky Bastard" missionen Mafia...
Man skal placere en bombe på en lastbil. Men når jeg samler bomben op
forsvinder den fra bordet; men den kommer ikke til at ligger i mit
inventory.
Derfor har jeg lidt svært ved at springe lastbilen i luften...
Er der en bug i spillet?? eller laver jeg noget ged?

Vh
Rasmus

__________________________________________________________________ rasmus
gilbert Mr. ICQ#: 156073170 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 02-03-03 01:26

Rasmus Gilbert skrev: (messageID: <news:b3qk3e$bm3$1@sunsite.dk>)

> [...]
> Man skal placere en bombe på en lastbil. Men når jeg samler bomben op
> forsvinder den fra bordet; men den kommer ikke til at ligger i mit

Det er ikke en lastvogn, men en sportsvogn, du skal placere bomben under.

Er du sikker på, at bomben ikke er i inventory under "items"? (Den hedder
"Explosives" og det står med gråt, så det kan nemt overses).

--
Kasper Damkjær

http://damkjaer.net/
- nu med mere brun!

Fra : Simen Hernæs

Dato : 03-03-03 10:20

"Rasmus Gilbert" <rgn25@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Derfor har jeg lidt svært ved at springe lastbilen i luften...
> Er der en bug i spillet?? eller laver jeg noget ged?

Du skal kjøre bort til huset der bilen står. Utenfor står det en vakt. Hvis
du venter litt vil vakten gå inn i huset. Gå bort til bilen og trykk "use"
på samme måte som når en bildør skal dirkes opp. En cutscenen med
bombeplassering og litt fyrverkeri vil da dukke opp.

Lykke til!

Simen H