Delta Force: Black Hawk Down
Fra : Jacob

Dato : 01-03-03 16:27

Hey NG

Jeg har lige downloadet demoen af dette spil. Da jeg så ville spille
multiplayer kunne jeg pludselig ikke bruge mit primær våben. Jeg kunne
heller ikke se nogen helikoptere få bygninger var også usynlige. Jeg har
valgt "speciality" i player info og jeg har valgt våben. Hvorfor kan jeg
ikke bruge primær våbenet eller se de ting? I single player virker det fint.

Mvh
Jacob

Fra : Mads Bahrt

Dato : 01-03-03 17:04

Jacob wrote:
> [...]
> ikke bruge primær våbenet eller se de ting? I single player virker det fint.

Havde samme problem: Løb ind i ammunitionsdepotet og vælg en M16 med
granatkaster - den virker.

MVH
Mads

Fra : Ding-Dong

Dato : 01-03-03 17:53

Jacob skrev i en meddelelse
> [...]
> valgt "speciality" i player info og jeg har valgt våben. Hvorfor kan jeg
> ikke bruge primær våbenet eller se de ting? I single player virker det

Hej Jacob.
Når du spiller på nettet og for at det hele skal funge normalt skal du
installere en patch. Den hedder: Demo 2 Master Addon V1.2
Hent den evt. på www.anisheroes.dk under utilities.
Med hygsom hilsen

Ding-Dong
#105573864

Fra : Jacob

Dato : 01-03-03 18:55

Okay. Nu har jeg så installeret patchen. Det hjælper stadigvæk ikke. Jeg ser
bare nogle mænd svæve rundt langt over jorden.
Det irritere mig også, at jeg ikke kan vælge andre våben end den der M16. Er
jeg den eneste der ikke kan det? Eller er det bare et generelt problem?

Mvh
Jacob

Fra : Ding-Dong

Dato : 01-03-03 20:50

Jacob skrev i en meddelelse
> [...]
Er
> jeg den eneste der ikke kan det? Eller er det bare et generelt problem?

Hej Jacob
Jeg tror jeg glemte at skrive helt præcist hvordan du skal installere
patchen så for en sikkerheds skyld og en mulig løsning på problemet så
skriver jeg det lige:c)
Først installeres demoen. Dernæst skal du så installere MA V1.2, men vær
opmærksom på at du under installationen af denne skal pege på BHD.exe i
Novalogi/BHD mappen (det er det ikon som man starter demoen med). Når så det
er gjort og MA er installeret færdig skal du starte BHD med det runde blå
ikon som kom frem da du installerede MA, der kommer så en lille box op hvor
du skal vælge spiltype men der er frit slag uanset hvad den enkelte server
hoster af spiltype, eller rettere, det du vælger har ikke betydning for om
du kan komme ind på serveren.
Det er sådan som jeg har gjort og hos mig funger det. Det kan også være at
du tilfældigvis er kommet ind på en server som kører med en anden patch
eller noget i den dur, men vil du være sikker på at komme ind på en server
hvor det burde virke så kig efter denne: »AH« WARFARE. Som regel spiller vi
TDM.
Med hygsom hilsen

Ding-Dong
ICQ: 105573864

Fra : Jacob

Dato : 01-03-03 22:46

Okay.
Jeg tror jeg ved hvad jeg har gjort galt. Den update jeg hentede var den der
står på forsiden af jeres side. Den der GFX update. Nu har jeg så fundet den
du snakker om og er i gang med at downloade den. Så håber jeg bare det
virker ;)

Mvh
Jacob

Fra : Ding-Dong

Dato : 02-03-03 09:54

Jacob skrev i en meddelelse
> [...]
den
> du snakker om og er i gang med at downloade den. Så håber jeg bare det

Hej Jacob
Den GFX update du hentede skal kun bruges hvis det er sådan at du kommer ind
på en server og du
1: ikke kan se noget våben i dine hænder, som man normalt kan.
2: ikke kan se nogen bygninger men istedet alle de folk som er på serveren.
Det vil i praksis sige at du ser gennem alle de bygninger som de andre kan
se. Du kan dog ikke skyde dem da dine kugler vil ramme de bygninger som du
ikke kan se:c)
Med hygsom hilsen

Ding-Dong
ICQ: 105573864