Load et spil i GTA3?
Fra : Faxe

Dato : 27-02-03 18:36

Hej Alle

Hver eneste gang jeg prøver at loade et gemt spil i GTA3 går den tilbage til
windws hvori der fremkommer ne boks med beskeden. Unhandlet exception???

Jeg bruger win2000

/Faxe

Fra : Bent Grin

Dato : 27-02-03 19:31

"Faxe" <jademutter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Hver eneste gang jeg prøver at loade et gemt spil i GTA3 går den tilbage
til
> windws hvori der fremkommer ne boks med beskeden. Unhandlet exception???

Nu kender jeg ikke det spil, men som altid hvis der er problemer med spil,
skal man se om der er opdateringer. Desuden kan du chekke om der er en ny
driver til dit grafikkort. Sidst men ikke mindst kan du se om der er nogle
fejlretninger til Windows.

På den måde er jeg kommet MEGET langt.

Bent

Fra : Simon Kamber

Dato : 27-02-03 21:31

On Thu, 27 Feb 2003 18:36:03 +0100, "Faxe" <jademutter@hotmail.com>
wrote:

>Hver eneste gang jeg prøver at loade et gemt spil i GTA3 går den tilbage til
>windws hvori der fremkommer ne boks med beskeden. Unhandlet exception???
Som oftest stammer det problem fra at folk bruger en piratversion som
ikke kan loade ordentligt. Hvis du ikke har en piratversion vil et
godt gæt nok være videodriverne.

Fra : Mercenary

Dato : 28-02-03 08:07

"Simon Kamber >>mail.com>" <simon_kamber@hot<<<REMOVE> skrev i en meddelelse

> Som oftest stammer det problem fra at folk bruger en piratversion som
> ikke kan loade ordentligt.

Den officielle patch 1.1 retter på fejlen i version 1.0 hvor load af gemte
spil låste spillet fast.
Den kan fås her:
http://www.codenamegta3.co.uk/show_file.asp?ID=8

Så tag og stop dine insinueringer om pirateri langt langt væk, og lad så for
øvrigt være med at lege Morten Wind Lindegaard.

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...