Sælge Ultima Online stuff?
Fra : Morten

Dato : 25-02-03 23:09

Hejsa

Jeg har en Ultima Online konto, med en del guld, og derudover noget gametime
code som jeg gerne ville sælge...

Problemet er at det jo meget er folk fra udlandet der også spiller, men så
vidt jeg ved vil det blive enormt kompliceret at skulle handle med en fra
udlandet, når der skal overføres penge og den slags...

Er der en der har en ide til hvor jeg kan sætte det til salg, så jeg får fat
i de danske UO spillere?
Eller alternativt, kender en nem måde at handle med folk fra udlandet?

/Morten

Fra : Gismo

Dato : 25-02-03 23:37

"Morten" <NOSPAM-post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fat
> i de danske UO spillere?
> Eller alternativt, kender en nem måde at handle med folk fra udlandet?

www.ebay.com

Sig du vil have en check før de får tingene. Sådan solgte jeg mine ting da
jeg stoppede
Så kan du handle med danskere som amerikanere uden at du taber noget på det
!

Gismo

Fra : LazyJones

Dato : 27-02-03 12:18

Gismo <stivnisse@hotmail.com> skrev i news:b3gr56$a2o$1@sunsite.dk

> www.ebay.com
>
> Sig du vil have en check før de får tingene. Sådan solgte jeg mine ting da
> jeg stoppede

Ebay er det smarteste sted at sælge, men at få pengene er en anden sag.
Her mener jeg ikke at folk ikke betaler, for som Gismo sagde, skal du
selvølgelig som sælger se pengene før du sender varen. Men at bede om
en check er ikke en god ide. Det koster et vekselgebyr på 60kr at hæve
den.

www.paypal.com
Her kan du tilmelde dig, og dermed få pengene indsat direkte på din
bank-konto, og køber kan betale med kredit-kort.
Før du tilmelder dig PayPal, skal du blot sikre dig at din bank
samarbejder med PBS om PayPal, da din registreringskode til PayPal
kommer som en besked på kreditkort-notaen. Og har du Visa-Dankort,
vil beskeden ikke dukke op på hverken net-bank eller konto-udskrift.
Jeg mener at bl.a. Jydske Bank kan skaffe beskeden/registreringskoden
ved at ringe til PBS, men UniSKODbank gider ikke.
Der er dog også en mere manuel (Fax/snail-mail) registreringsproces.
Kig lidt på paypals side...

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Remove the ".ns" to mail me \ ¸_`\<,_
\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/¯¯¯¯¯(*)/ (*)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯ ¯

Fra : Gismo

Dato : 27-02-03 13:42

"LazyJones" <LazyJones@tdcspace.ns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvølgelig som sælger se pengene før du sender varen. Men at bede om
> en check er ikke en god ide. Det koster et vekselgebyr på 60kr at hæve

Klamt det koster penge at indløse en udenlands check

Ebay og paypal kan man komme langt med når man skal af med pixel ;)

Fra : Morten

Dato : 27-02-03 14:48

"Gismo" <stivnisse@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg stoppede
> Så kan du handle med danskere som amerikanere uden at du taber noget på

Jeg har prøvet at registrære mig på både
www.ebay.com og www.ebay.co.uk

men begge steder skal man trykke "change country" når man er fra danmark, og
den side der så skal komme der viser error ...
Det er prøvet med 2 forskellige maskiner, uafhængigt af hinanden, samme
fejl.

Fra : Gismo

Dato : 27-02-03 14:54

> [...]
> den side der så skal komme der viser error ...
> Det er prøvet med 2 forskellige maskiner, uafhængigt af hinanden, samme

Har ingen ebay konto. Fik en ven til at sælge mine ting (det jeg ikke solgte
til venner).

Ebay er vejen frem. Ellers skal du sælge det til folk du kender, og regn med
at du den vej får mindre for dine ting !

Gismo

Fra : Morten

Dato : 27-02-03 16:31

> Ebay er vejen frem. Ellers skal du sælge det til folk du kender, og regn
med
> at du den vej får mindre for dine ting !

Jamen det hjælper jo bare ik så meget hvis jeg ik kan bruge ebay...

Fra : Gismo

Dato : 27-02-03 16:49

> "Gismo" <stivnisse@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> med
>
> Jamen det hjælper jo bare ik så meget hvis jeg ik kan bruge ebay...

Har lige været inde på www.ebay.com og se om jeg kunne ændre land .. ingen
problemer her. Prøv nu .. virker det ikke så boot lige din maskine

Gismo

Fra : Morten

Dato : 27-02-03 21:26

> .. virker det ikke så boot lige din maskine

Boot min maskine? ... jeg har jo netop skrevet at jeg har forsøgt fra 2
forskellige maskiner uafhængigt af hinanden....

Fra : Gismo

Dato : 27-02-03 21:58

> "Gismo" <stivnisse@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Boot min maskine? ... jeg har jo netop skrevet at jeg har forsøgt fra 2
> forskellige maskiner uafhængigt af hinanden....

Prøvet igen senere ?? kan være et problem hos dem. Som sagt, det virkede
fint da jeg prøvede. Jeg kan oprette en konto til dig hvis du vil ha' det

Gis