Snydekodehjælp?
Fra : Ultimativos

Dato : 24-02-03 23:02

Jeg har fundet snydekoder til "Return to Castle Wolfenstein", men kan ikke
få det til at fungere. Er der ikke her i gruppen en "ikke nørd", der kan
forklare en anden "ikke nørd", hvordan jeg skal gøre?

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 25-02-03 07:43

Ultimativos skrev: (messageID:

> Jeg har fundet snydekoder til "Return to Castle Wolfenstein", men kan
> ikke få det til at fungere. Er der ikke her i gruppen en "ikke nørd",
> der kan forklare en anden "ikke nørd", hvordan jeg skal gøre?

Du skal modificere din genvej til 'WolfSP.exe'.

Hvis du kører Windows9x/Me skal du ændre 'Target' til:
"drive:\path\folder\WolfSP.exe" +set sv_cheats 1

Hvis du kører WindowsXP, skal du ændre til:
"drive:\path\folder\WolfSP.exe" +set sv_cheats 1

NB! Ved WindowsXP skal der være to mellemrum inden +set!

I begge tilfælde skal du naturligvis sørge for, at "drive:\path\folder\"
angiver den korrekte sti til din installationsfolder.

Når du herefter starter spillet med den modificerede genvej, trykker du ½
(I tastaturets øverste venstre hjørne, lige under Esc). I konsollen
skriver du nu den/de koder du ønsker at anvende. (Slet først :-tegnet).

Koder og mere hjælp på:
http://www.cheatcc.com/pc/returntcws.html

--
Kasper Damkjær

http://damkjaer.net/
- nu med mere brun!

Fra : Black-Out

Dato : 25-02-03 19:04

det var ik særligt ikke nørde agtigt.
Hør her Ultimativos.
Find dit ikon til dit spil (på skrivebordet f.eks) og skriv +set sv_cheats 1
i den.
Så når du kommer ind i spiller trykker du på knappen under escape, og så
skriver du en af koderne til spillet.

/Mark

Fra : Sp@cey

Dato : 25-02-03 19:22

Jeg syntes også jeg kan huske at det ikke er hvergang at det virker, noget
med at man skal starte et spil, gemme det, afslutte spillet, starte det op
igen, og indlæse spillet igen før at koderne virker.
Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Black-Out

Dato : 27-02-03 17:25

da jeg skrev i den mente jeg at du skulle højreklikke på ikonet og vælge

Fra : Ultimativos

Dato : 27-02-03 18:51

Black-Out <reflictor@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e5e3bc2$0$4281$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> da jeg skrev i den mente jeg at du skulle højreklikke på ikonet og vælge
> "sti" og skrive det i slutningen der.
> "Sp@cey" <Email???> wrote in message

Jeg har nu oprettet en genvej, fundet "sti" og tilføjet "+set sv_cheats 1"
(UDEN ""). Dernæst lukket og genstartet pcéren, åbnet spillet, trykket på
tasten under "Esc", indtastet en kode på det fremkomne rullegardin, vendt
tilbage til spillet.......-og nej!!!!! ingen snydekode!!!!! HVORDAN HULEN
KOMMER DET TIL AT VIRKE?

Fra : Kristian

Dato : 12-03-03 15:15

> [...]
> tilbage til spillet.......-og nej!!!!! ingen snydekode!!!!! HVORDAN HULEN

Start et nyt spil op.............gem det med det samme..............start nu
det gemte spil op..................og vupti............nu virker det
(forhåbentlig)

Kristian