Formel 1 spil
Fra : pedder

Dato : 20-02-03 19:30

Hej

Nogen der ved om der er nye spil på vej.
eks. GP 5 kan det tænkes.

Henrik

Fra : Martin K

Dato : 20-02-03 19:53

pedder wrote:
> Nogen der ved om der er nye spil på vej.
> eks. GP 5 kan det tænkes.

F1 2003 er vel lige så oplagt...

--
Martin K

Fra : pedder

Dato : 22-02-03 07:33

Hmm, håber der kommer noget nyt inden længe.
Er personligt mest til GPX, dog skal der ske noget på lyd siden.
De gamle Eidos udgaver (official formula one) havde fed lyd, det synes jeg
hverken at GPX eller F1 200X har kunnet leve op til.

Vi ser hvad der sker.

pedder

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 21-02-03 02:19

EA har et "F1 Career Challenge" på vej... kunne måske blive et ok game ?
Læs her http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&threadid=63764

Tror ikke du skal holde vejret mens du venter på GP5, jeg har hørt ikke
nogen rygter om noget som helst nyt der.
Når det kommer er det vel nærmest "GP 2,75" stadig med GP2 gameengine inde
bag det hele... det holder bare ikke en meter.

EA har købt rettighederne til NASCAR så det er nok der de vil satse deres
næste par bilspils titler...
Codemasters er på vej med "RaceDriver" & "Indycar Series", Bugbear kommer
med "Flat-Out" og så bliver "Live for Speed" snart released.
Der ligger altså ikke noget F1 jeg ved af i kortene, udover Career
Challenge, ... men jeg har jo taget fejl før ;)

Mikkel

Fra : Munken

Dato : 21-02-03 10:42

Venter nu selv på GP5.........men tjek lige denne side med et kommende
(seriøst) sim spil !!!
http://www.west-racing.com/

MVH
Munken

Fra : Munken

Dato : 21-02-03 11:15

Eller følg med her :

http://www.bhmotorsports.com/

Eller

http://www.gpx.it

MVH
Munken

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 21-02-03 14:22

Egenligt underligt at Italien har 3 af de større moderne F1 racing sites ??
Driving Italia, m4driving.sm og så Gpx.it....

Husk forrresten http://www.f1gamers.com/ som bl.a. har en genial artikel om
en F1-2002 kører der giver Grand Prix Legends en chance og først HADER det
og så langsomt bliver fanget af magien ;) Læs det her:
http://www.f1gamers.com/f1/apanel/view_articles.php?id=75 det er rent guld !

Mikkel