Processor >2 GHz og FIFA2002
Fra : Lars Beck

Dato : 19-02-03 19:57

Er der nogle der har problemer med at køre FIFA2002 ved processor
hastigheder på over 2 GHz. (2.26)
Min vil ikke ???? På min nr. 2. maskine (Intel 466mhz) kører det fint.

Lars

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 19-02-03 21:14

flere oplysninger... grafikkort, RAM, styressystem osv.

Fra : Lars Beck

Dato : 19-02-03 22:48

"Jens Kristian Geyti" <jkgeyti[DEL-THIS]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> flere oplysninger... grafikkort, RAM, styressystem osv.

Gforce3 Ti 200
256 DDR Ram
Ny installeret Win2000
Soltek 85ERV
DirectX 8.0

Har prøvet med både nye og gamle driver/directx/win update.
Introen kører fint med både grafik og lyd. Først når jeg har valgt klub og
spillet har loadet, ender jeg bare på skrivebordet.

Lars

Fra : N/A

Dato : 20-02-03 16:02

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 20-02-03 16:02

> hmmm der er vist noget med Windows XP Vs. Fifa 2002. Prøv at hente de
seneste
> opdateringer til Fifa 2002

Det skal nok blive godt

Citat: "Ny installeret Win2000" Citat slut.

// Troels

Fra : N/A

Dato : 02-03-03 21:27

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 02-03-03 21:27

> jeg forstår ikke hvad du mener?
>
> Jeg antog såmænd bare at han havde installeret WinXP på sin nye maskine.
> Måske en antagelse der blev grebet lidt ud af luften men ikke så
urealistisk!

Han skrev direkte at han havde friskinstalleret Windows 2000...

// Troels

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-03-03 12:56

"Troels Plougmann Olsen" <troels.o@hard-news.dk> mumbled something in

> urealistisk!
>
> Han skrev direkte at han havde friskinstalleret Windows 2000...
>
> // Troels

ikke i det indlæg som jeg svarede på og jeg havde ikke set/læst det andet
indlæg da jeg sendte mit svar. Men ok det er sendt før mit så du skal nok få
ret jeg har slette mit indlæg!

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Rune Manscher

Dato : 04-03-03 15:22

"Troels Plougmann Olsen" <troels.o@hard-news.dk> wrote in message

> seneste
>
> Det skal nok blive godt
>
> Citat: "Ny installeret Win2000" Citat slut.

Det er nu - pta at han ikke så ovenstående - ikke så dumt endda, da mange
W2k-problemer med især lidt ældre spil også viser sig (og løses på samme måde) i
XP.

*Rune