diablo 2
Fra : Jørgen Elholm

Dato : 19-02-03 18:28

hej gruppe
jeg kender en ven der er min nabo og han har købt diablo 2 og så har vi
lavet en sammen og vi er i level 13 og vi er mod 6 boss og vi kan ikke klare
den fordi vi skal have nået at bruge og jeg tænkte om vi ikke kunne bruge
koder til det og jeg tænkte at i kunne skaffe os det vi har nemlig brug for
penge og alt muligt andet skriv på min e-mail eller besvar
tiesen@pc.dk hilsen Mathias

Fra : Devast8or

Dato : 19-02-03 19:05

Hvad hedder den boss I ikke kan tage? Er det Andariel? Hende burde I kunne
tage som level 13, men et par levels mere ville ikke gøre noget. Køb nogle
antidote potions og prop dem i bæltet, og find noget der giver fire damage
(det får du af vide af en eller anden at hun ikke kan lide).

Hvis I er kommet forbi Andariel er level 13 sandssynligvis lidt i
underkanten, gå tilbage og få et par levels mere. Hvis I endnu ikke er nået
til Andariel bør en level 13 char kunne klare sig. Prøv at skifte taktik
eller find et andet våben.

Hvad klasse er I (amazon, necromancer, etc.)?

Der er ingen koder til spillet, men I kan downloade Shadowmaster, det kan
lave om på jeres char (ikke at spillet så er særlig sjovt hvis man er
supermand ;)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : den glade dreng

Dato : 24-03-03 18:15

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> [...]
> antidote potions og prop dem i bæltet, og find noget der giver fire damage
> (det får du af vide af en eller anden at hun ikke kan lide).

Noget hvad? jeg spiller som paladin, og kan ikke komme forbi hende.

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 24-03-03 19:29

"den glade dreng" <per1665@grafisk.dk> skrev i en meddelelse

> "Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
>
> Noget hvad? jeg spiller som paladin, og kan ikke komme forbi hende.

Jeg fatter ikke helt at hun er så stort et problem. Det skal da lige siges
at når jeg møder hende er jeg gerne level 16-17. Rydder i alle banerne for
monstre, det må i ikke gøre siden i kun er level 13.

Fra : Dopedog

Dato : 19-02-03 21:33

> [...]
for
> penge og alt muligt andet skriv på min e-mail eller besvar

ROOOOLIG nu ... træk vejret ... stille og roligt .... :)

-Ronnie

Fra : ChristianTC

Dato : 21-02-03 09:50

"Dopedog" <dopedog@privat.dk> wrote in message
> klare
> for
> >

> ROOOOLIG nu ... træk vejret ... stille og roligt .... :)
>
> -Ronnie

Hakuna Matata