red alert yuri revenge
Fra : Jørgen Elholm

Dato : 19-02-03 14:57

hej gruppe
jeg kan ikke finde koder på dansk til yuri revenge
og jeg har kæmpet alt hvad jeg kunne men nu jeg får at vide at jeg kan gøe
det med en gruppe på nettet og det er derfor jeg spørg jeg gruppe kan i
finde det jeg håber at i kan finde det....svar til mig på min e-mail
tiesen@pc.dk hilsen Mathias
ps. fordi der står jørgen Elholm det er fordi jeg er på min fars computer

Fra : Sp@cey

Dato : 19-02-03 17:28

Koder til hvad?

--
Sp@cey

Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence.

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 19-02-03 18:16

"Jørgen Elholm" <vip1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tiesen@pc.dk hilsen Mathias
> ps. fordi der står jørgen Elholm det er fordi jeg er på min fars computer

Sp@cey prøv lige og læs og forstå. Han spørger om koder til Yuri`s Revenge.
:)

Fra : Sp@cey

Dato : 19-02-03 19:13

> Sp@cey prøv lige og læs og forstå. Han spørger om koder til Yuri`s
Revenge.
> :)

Okay Jeg udtrykte mig lidt uklart, men koder til at gøre hvad? snyde?

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 19-02-03 19:45

Sorry der Sp@cey men ja jeg vil tro det er til at snyde. :)

Fra : Sp@cey

Dato : 19-02-03 20:33

Jeg mener ikke der plejer at være Koder til Westwood Games men jeg ved at
der findes utallige Trainers til spillet på nettet.
Prøv på Kazaa!

--
Sp@cey