"Poy booyaKactcha 2" til xbox
Fra : Brian Larsen

Dato : 19-02-03 13:59

Er der nogen der kan komme forbi isfrøen i bane 13. Jeg sidder fast og kan
virkelig ikke komme videre. Jeg har opgraderet mine "mirrorflexpads" og købt
"multiwackskiboo's" men jeg kan stadig ikke finde ud af det.
Please hjælp

/BL

Fra : John Smith

Dato : 19-02-03 14:05

Hej Brian
Fedt at høre at der er flere som spiller Poy booyaKactcha 2!!!!
lvl 13 kan være lidt svær hvis du ikke har upgradet dit LanceCoral i lvl 4.
Men ellers kan du gøre følgende for at komme
forbi isfrøen.

Hvis du render lidt tilbage til paladset er det i højre side en lille box
som kan slås istykker.
Nedenunder denne finder du Trexwing-flies som du kan smide ind til frøen. De
gør at frøen spiser lidt og du kan slå på ham i ca. 5 sek.
Når du har kastet dem alle skulle isfrøen gerne være død.

Fra : Brian Larsen

Dato : 19-02-03 14:15

Ahhh, jeg tænkte nok jeg skulle have upgradet min LanceCoral! havde bare
ikke haft så meget brug for den indtil da, på det tidspunkt. Ærgerligt at
man ikke får chancen igen efter man har boostet sit trilliriamLiveShield.
Er det inde i selve paladset man kan finde den lille box?, og i så fald i
"chamber of trimathium" eller længere nede?
Er der evt. nogen der kender nogle cheats til dette spil?

Fra : John Smith

Dato : 19-02-03 14:21

HEj igen Brian :D

Bare rolig i lvl 15 kommer du til Skeleton-Market. Der kan man upgrade alle
ting og det får man brug for :D
(bare sørg for at samle så mange coins som muligt det er nu de skal
bruges!!!)
Ang. dit trilliriamLiveShield har du nok satset lidt forkert da du skal have
HeroGarnet op på 60 mener jeg for at udnytte det.
Det rigtige valg havde nok været DelvianMonoShield som kun kræver hg på 12
og er lang lettere at bære på.
Og ja det er inde i chamber of trimathium sry my bad paladset er jo "lidt"
stort.

Hvad er din hg forresten på ?

/JS

Fra : Jesper Kilergren

Dato : 19-02-03 14:36

Hej Med jer.
Jeg har hidtil være med på en lytter, men følte nu jeg måtte blande mig.
Det er ikke helt rigtigt at man ikke kan udnytte trilliriamLiveShield uden
heroGarnet på 60. Man kan nemlig kombinere det med MoonlesNigthshadowboots,
og derved få sit samlede boneshelterbonus helt op på 110. Dette kan gøres
ved alle mynx-practitioners man støder på. Nogle er dog dyrere end andre.

Er selv i lvl 17 og ved at finde den kidnappede "Dog of simple faith", der
er stukket af fra "house of jeels". En større opgave, uden nogen som helst
form for "spiritual live weapons"

Mvh
Jesper the NightCrawler

Fra : John Smith

Dato : 19-02-03 14:40

Fair nok Jesper.
Men hvis man gør det du siger betyder det jo rent faktisk at ens
gropeStrength falder enormt. Jeg ved ikke
om du kan huske lvl 14 hvor the damned witches kommer. Der dør man på nul
komma fem hvis man har lav
gropeStrength. Så mit råd er helt klart stadig DelvianMonoShield.

/JS

Fra : Jesper Kilergren

Dato : 19-02-03 14:48

Ja ok. Det kan du have ret i.
Men jeg havde på det tidspunkt fået "bartet" mig til nogle flasker med
"elicxir of hardent grope" hvilket giver et random antal gropestrenght point
svarende til (rand(HG*liveTaskBonus))%17+30=midlertidig gropestrenght. Dette
står også tydeligt i hæftet indlagt i selve spillet. Men på længere sigt er
DelvianMonoShield ikke en dårlig ide

Jesper "may thou feed the grophers with thy heart" Kilegren

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 19-02-03 14:49

> [...]
> komma fem hvis man har lav
> gropeStrength. Så mit råd er helt klart stadig DelvianMonoShield.

Når nu I skal være useriøse og poste sludder, kan I så ikke gøre det inde i
konsolgruppen, hvor Xbox-indlæg er on-topic? ;)

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser