vice city
Fra : Jørgen Elholm

Dato : 19-02-03 13:32

hej gruppe
jeg har ikke problemer med spillet GTA3 vice city jeg er i fuld gang med det
og jeg er i det andet land jeg kan altså komme i begge lande og Downtown er
det fedeste lend fordi man kan flyve i helekopter jeg har købt et hus med
helekopter ovenpå og det er det fedeste ved det hele for i GTA3 da kan man
kun flyve i en lille flyvemaskine og det er dåligt for men ken kun svæve i
den men helekoptern i vice city kan flyve næsten lige så som den kan
skriv til mig på min e-mail tiesen@pc.dk
hilsen mathias

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-02-03 14:19

Jørgen Elholm wrote:
> skriv til mig på min e-mail tiesen@pc.dk

Hej Mathias,

Jeg beklager men nyhedsgruppen er ikke kun lavet for at betjene dig,
derfor betragtes det ikke som god tone at opfordre folk til at svare dig
direkte i stedet for at poste i gruppen.

Ideen med nyhedsgrupper er jo udveksling af viden og ikke blot en form
for opslagstavle til spørgsmål, så hvis du vil have hjælp er det midste
da at du kigger i gruppen med mellemrum - det kunne jo også tænkes du
kunne hjælpe andre.

Noget helt andet er så at du har lagt dit indlæg i den forkerte gruppe,
godt nok er en konsol en computer og det handler om spil der er bare en
undergruppe som varetager konsolspil. Post i stedet i
dk.spil.computer.konsol

Mvh

Bruno

PS. Undtagelsesvis har jeg postet direkte og samtidig til nyhedsgruppen.

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 19-02-03 15:58

"Jørgen Elholm" <vip1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun flyve i en lille flyvemaskine og det er dåligt for men ken kun svæve i
> den men helekoptern i vice city kan flyve næsten lige så som den kan

Hvor var det da godt du kunne rette ham. Ligesom de fem tusinde andre du har
rettet. :)

Fra : V-Toby

Dato : 21-02-03 17:16

Hejsa