Problemer med alle EA spil... :(
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 18-02-03 22:11

Hej!

Jeg fandt lige Medal of honor frem og ville spille det. Men aaaalt går
langsomt! Introen, menuerne går ulideligt langsomt. Det tager en evighed og
komme rundt med musen som kun flytter sig lidt af gangen. Introen kører med
max 1 billed i sek. Det samme gælder C&C renegade og Need for speed....
Hvorfor kun lige den slags spil? Alle andre kører fint!
Kan det have noget og gøre med mine Xp opdateringer?
Jeg mistænker dem lidt.
Jeg aner ikke rigtig hva jeg skal. Når jeg vil afinstallere disse
opdateringer får jeg en liste med mine programmer og en advarsel om at de
måske ikke vil fungere korrekt mere...
Nogle ideer?

Mit System:

Duron 750@806
256mb Pc133
GF4 Mx420 64mb ddr
40Gb Maxtor fluid
10Gb Seagate et eller andet
Følgende bundkort http://www.awaremag.com/hardware/DFI/ak74_1.html
WinXp pro

Mvh Søren C

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 18-02-03 23:59

> GF4 Mx420 64mb ddr

Har lidt svært ved at tro at du har et MX420 med DDR-ram. Det produceres
vistnok kun med SD. MX440+460 har DDR.

// Troels

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 19-02-03 06:13

"Troels Plougmann Olsen" <troels.o@hard-news.dk> skrev i en meddelelse

> Har lidt svært ved at tro at du har et MX420 med DDR-ram. Det produceres
> vistnok kun med SD. MX440+460 har DDR.

Nå men det har jeg altså.
Et MSI G4MX420D-t = GF4 420 med 64mb ddr ram. MSI GF4MX420-t = GF4 420 med
64mb SDram.

Asus laver iøvrigt også en udgave af MX420 med ddr. Jeg har iøvrigt lige
overclocket det til 270mhz på Core og
363mhz på memory. Tror ikke jeg kan køre så højt hvis det kun var alm Sdram

Hygge

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 19-02-03 06:26

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> overclocket det til 270mhz på Core og
> 363mhz på memory. Tror ikke jeg kan køre så højt hvis det kun var alm

Lige et link til producentens hjemmeside:
http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=323&MO
DEL=MS-8878

Hygge

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 19-02-03 14:00

> [...]
> overclocket det til 270mhz på Core og
> 363mhz på memory. Tror ikke jeg kan køre så højt hvis det kun var alm

Meningen var ikke at fornærme dig... Men okay, hvad ved jeg... Dog en lidt
langsom mem, min kører 435 MHz, det er svjh 30 MHz OC. (MX440)

// Troels

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 19-02-03 16:07

> Sdram
> >

> Meningen var ikke at fornærme dig... Men okay, hvad ved jeg... Dog en lidt
> langsom mem, min kører 435 MHz, det er svjh 30 MHz OC. (MX440)

Langsom mem men stadig hurtigere end med alm SDram... Og nej jeg blev skam
ikke fornærmet. Havde nu bare mere ønsket mig en løsning på mit problem

Hygge

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 19-02-03 17:43

> Langsom mem men stadig hurtigere end med alm SDram... Og nej jeg blev skam
> ikke fornærmet. Havde nu bare mere ønsket mig en løsning på mit problem

Klart, sådan har alle det nok - men desværre. Kan ikke hjælpe dig :'o(

// Troels