Earth and Beyond
Fra : CowGod

Dato : 18-02-03 14:55

Hejsa, jeg søger nogen danskere der spiller ENB og evt. er interresert i at
enten starte en Guild eller allerede er medlem af een, hvor jeg kan blive
optaget.

Hygge Peter

Fra : -=Klatmaler=-

Dato : 18-02-03 16:55

Michael (Billbord) Nielsen her! jeg er med i en clan der hedder "Vikings Of
The North" og de er altid intraceret i af inviter ander dansker! vi er ca 25
nu i clanen!
Min hvis du finder mig eller støder på mig kan jeg inviter dig ind i clanen!
vi holder til på serveren der hedder Orion!
Michael (Billbord)Nielsen

Fra : KEO

Dato : 18-02-03 22:00

Der er en skandinavisk guild på galileo serveren, den hedder beyond, prøv at
kontakte starstripper for invite

MVH
Keo