Magnus og myggen - nr 1: Paradisparken
Fra : Bente

Dato : 17-02-03 10:29

Hej
Er der nogen der kender dette spil, og som kan forklare, hvorfor vi finder
noder. Vi har prøvet at finde hjælp via www.magnusogmyggen.dk men der hvor
vi kan se vi skal finde f.eks. en mønt eller en pind, finder vi noder.
Har vi måske en gammel udgave, eller?

Hilsen
Bente

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-02-03 10:49

"Bente" <hh@dd> skrev i en meddelelse
> [...]
> noder. Vi har prøvet at finde hjælp via www.magnusogmyggen.dk men der hvor
> vi kan se vi skal finde f.eks. en mønt eller en pind, finder vi noder.

På et tidspunkt finder i en radio når i møder aben ved muren. Træk en node
hen på radio'en, og i hører et stykke musik. Svjh har noderne ingen
betydning for selve historien.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 17-02-03 12:48

> På et tidspunkt finder i en radio når i møder aben ved muren. Træk en node
> hen på radio'en, og i hører et stykke musik. Svjh har noderne ingen
> betydning for selve historien.

Har de heller ikke

// Troels

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-02-03 19:37

"Troels Plougmann Olsen" <troels.o@hard-news.dk> skrev i en meddelelse
> Har de heller ikke

Ok, tak. Kunne ikke lige huske det .

Fra : Bente

Dato : 19-02-03 09:41

"Troels Plougmann Olsen" <troels.o@hard-news.dk> skrev i en meddelelse

> Har de heller ikke
>
> // Troels

Hej
Tak til jer begge for svarene.
Men ser I, vi finder ikke kun én node - men mange. Til gengæld kan vi ikke
finde de pinde, som skal bruges til stigen op til Magnus's hule.
Et andet eksempel er, at vi burde kunne finde en mønt i trærødderne uden for
Magnus's hus, en mønt som skal kastes i brønden. Også her finder vi i stedet
en node.
Kan I forklare det?

Bente

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-02-03 17:40

> [...]

for
> Magnus's hus, en mønt som skal kastes i brønden. Også her finder vi i

Jeg kan ikke lige hvor du finder de forskellige ting. Men noderne er kun
skæg og ballade, og hver ny node giver et nyt stykke musik. Jeg mener jeg på
et tidspunkt havde fundet en god walkthrough "derude", prøv at søge på
http://google.com , eller måske andre ved noget.