Hjælp til C&C generals China bane 7 (den s~
Fra : ct

Dato : 16-02-03 23:17

Det er den bane hvor det starter med at en sniper nakker den forreste mand i
din kolonne, og man bliver angrebet af Scuds, der kommer nogle MIGs og
redder én, og man skal i gang med at etablere en base.

jeg kan simpelthen ikke komme ordentligt fra start, jeg får samlet alle
supply's op fra 1. og 2. punkt til højre på mappet, men så begynder det at
vælte ind med fjender, og jeg løber tør for penge....

Har også prøvet at rushe til venstre midt på kortet, der er en stor supply
platform, men jeg bliver overfaldet for vildt deroppe og dør også - skod!

Nogen der har gennemført denne bane og hvordan???

Claus

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 16-02-03 23:36

> [...]
> platform, men jeg bliver overfaldet for vildt deroppe og dør også - skod!
>
> Nogen der har gennemført denne bane og hvordan???

Det smarteste du kan gøre er at samle en lille styrke af et par nuke
cannons, nogle almindelige tanks, et par gatling tanks, et par af de store
(to med gatling og en med propaganda tower) og en dragontank. Dragontanken
laver flamewall, mens de andre dækker på alle mulige andre måder.

Smæk dem hen ved den lille bakke op til der hvor du kan bygge en base, og
sørg for at de står og dækker godt. Her kan du holde skansen i et stykke
tid.

Herfra må du selv finde ud af resten ;)

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : ct

Dato : 17-02-03 01:21

> Smæk dem hen ved den lille bakke op til der hvor du kan bygge en base, og
> sørg for at de står og dækker godt. Her kan du holde skansen i et stykke
> tid.

mener du lige der hvor man starter (den første bakke man kommer op af, og
smadrer den lille GLA base)? , eller

lidt over midten af kortet er der nogle små bakker der er beskyttet af
stinger sites, er det derop jeg skal??

claus

Fra : ...

Dato : 17-02-03 09:28

> [...]
> platform, men jeg bliver overfaldet for vildt deroppe og dør også - skod!
>
> Nogen der har gennemført denne bane og hvordan???

den letteste måde at gøre det på er ved at overtage den lille gla base
istedet for at ødelægge den, så kan du bygge gla "black markets" som
giver en konstant indtægt. desuden er det en god ide at bygge et godt
forsvar oppe på den bakke der leder ned mod byen, og så bare holde
fjenden tilbage til du har fået nok penge til at starte en offensiv.

Fra : Claus T

Dato : 17-02-03 10:06

arh, jeg klarede det, men hold k... en lang nat

Fra : El Groucho

Dato : 17-02-03 11:15

hvilken sværhedsgrad spiller i på ?
Jeg var så dum at spille på normal, og det var alt alt for nemt.

michael

Fra : ct

Dato : 17-02-03 17:56

> Jeg var så dum at spille på normal, og det var alt alt for nemt.
>
> michael

'Hard' her, tør slet ikke tænke på hvordan Brutal er ....hmmm må hellere
prøve *G*

Claus

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 17-02-03 19:10

> arh, jeg klarede det, men hold k... en lang nat

Hvad endte du med at gøre? :)

Fra : ct

Dato : 17-02-03 22:42

> Hvad endte du med at gøre? :)

valgte upgrade artilleri (x3) samt cluster mines, senere upgrade til nukes.
Jævnede den første base minus supply tingesten, som jeg fik min black lotus
til at snuppe penge fra et par gange i starten. nåede også at tømme supply
stash´en lidt oppe mod midten yderst til højre med mine trucks, i
mellemtiden havde jeg omkring 10 hackere kørende med en jævn pengestrøm. fik
scud storm i hovedet nok en 5-6 gange, men til sidst var der da en ganske
fornuftig angrebsstyrke og cashflow, som jeg angreb med. I mellemtiden havde
jeg blødt GLA op med artilleri og nukes, så mange af de defensive sites var
væk. men så var klokken også 3:50 og jeg skulle op klikken 7 så SKOD!!!
*G*G*

claus

Fra : SG

Dato : 17-02-03 18:53

> [...]
> forsvar oppe på den bakke der leder ned mod byen, og så bare holde
> fjenden tilbage til du har fået nok penge til at starte en offensiv.

I stedet for at bygge Black Markets kan du vel bare bygge dine egne
Hackers. Lav en 10 - 20 af dem og lad dem stå rundt omkring og tjene
styrtende med penge.

-SG

Fra : ...

Dato : 17-02-03 23:46

> I stedet for at bygge Black Markets kan du vel bare bygge dine egne
> Hackers. Lav en 10 - 20 af dem og lad dem stå rundt omkring og tjene
> styrtende med penge.

selvfølgeligt, men hvis du snupper gla basen kan du bygge alle ikke
"rank" upgrades med gla, hvilket gør det hele meget lettere imo, men det
er nok en smagssag.

ham gla sniperen er rar at have sidende i tårnet nede i byen og snipe
_alt_ hvad der kommer stormende af infanteri, mens dine migs og tanks
tager alt hvad der ellers kommer frem, og når man kommer til at lave en
organiseret offensiv tager man bare en stealth unit frem som scout og
nuker/scudstormer computerens basedefence hvorefter man sender sine 12
migs ind og ryder op.

... men jeg har nu heller aldrig rigtigt brugt hackers, troede egentligt
at de var begrænset til at stjæle de penge som modstanderen havde? (men
jeg vil lige prøve at spille igennem på brutal, så kan det jo godt være
jeg skifte mening)

Fra : ...

Dato : 18-02-03 10:47

> I stedet for at bygge Black Markets kan du vel bare bygge dine egne
> Hackers. Lav en 10 - 20 af dem og lad dem stå rundt omkring og tjene
> styrtende med penge.

ah... fandt lige ud af hvad du mente =) jeg havde spillet china
misionerne igennem uden at bygge en eneste hacker da jeg trode at de bare
var en "red lotus" light og at de kun kunne stjæle penge hvis de stod ved
siden af modstanderens stash, jeg kan godt se at det er en del nemmere
bare at bygge en 10 stykker af dem og så bare høste penge.