køreskole i Århus
Fra : Susan Howard

Dato : 18-03-01 12:06

Hej,
Er der nogen der kan anbefale en køreskole i Århus, helst til en fornuftig
pris. Det kan være svært at sorterer alle de annoncer i aviserne uden at man
ved noget om de forskellige lærer.

Susan

Fra : Klaus Hemme

Dato : 18-03-01 13:43

Prøv Jan Hartmann på 40 79 56 20 - flink fyr - går der selv.
MVH
Klaus

Fra : Thomas W.

Dato : 18-03-01 13:50

"Susan Howard" <sph@mail.removethis.dk> wrote in message
> [...]
fornuftig
> pris. Det kan være svært at sorterer alle de annoncer i aviserne uden at

Gik på TipTop under den tidligere kørelærer.
Størstedelen af de øvrige lærere i byen har slået sig sammen i et form for
"kartel" (se selv problemerne på DR's hjemmeside, Rapporten).
Sørg for at anvende en der selv står for MC-kørslen, og ikke lader en anden
kørelærer/-skole stå for det, det bliver alt andet lige dyrere.

/Thomas

Fra : Jens Olesen

Dato : 18-03-01 17:54

"Thomas W." <tw_dk*FJERNDETTE*@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> /Thomas
>
> Det er jeg nu ikke enig i jeg havde min teori hos en kørelærer og min
kørsel hos en anden dette betød at jeg sparede udgiften til teori da de 2
havde et samarbejde.

JENS

Fra : Tomas Stæhr

Dato : 19-03-01 12:21

Jeg tog mit hos Kørelærergruppen (http://www.wheels4u.dk/) i Ceres-krydset.

Rigtig fin fyr/firma. Der var virkelig service og gode råd at hente. Samme
underviser/kørelærer, som selv var stor MC-entusiast. Så er jeg ligeglad
med, hvad der er af rod med køreskoler, der holder sammen osv.
Desuden ville Tip-Top i Århus slet ikke have noget at gøre med MC sidste
efterår. Ved ikke om det har ændret sig.

---
Tomas Stæhr
Yamaha XJ600S
Yamaha TDR125