Settlers 4
Fra : Kasper Ø.

Dato : 16-02-03 15:05

Hvordan får man flere soldater? Jeg har rigeligt med resourcer.

Kasper

Fra : Steen

Dato : 16-02-03 16:21

Kasper Ø. wrote:

> Hvordan får man flere soldater? Jeg har rigeligt med resourcer.
>
> Kasper

det får du ved at bygge huse.
så skal du have en våbensmed og en kaserne

Fra : Kasper Ø.

Dato : 16-02-03 16:35

> det får du ved at bygge huse.
> så skal du have en våbensmed og en kaserne

Fandt den bygning jeg havde overset barracks!!

Nå næste prob, donkeys - skal de bruge en mand? De stå nemlig bare og kigger
lige pt.

Kasper

Fra : Steen

Dato : 16-02-03 20:55

Kasper Ø. wrote:

> Fandt den bygning jeg havde overset barracks!!
>
> Nå næste prob, donkeys - skal de bruge en mand? De stå nemlig bare og
> kigger lige pt.
>
> Kasper

Du mangler ikke nogen mænd ti bygningen.

Du skal bare sætte den til at bygge den slags soldater du vil have, lige som
med våbensmedjen.

Hilsen

Steen

Fra : Kasper Ø.

Dato : 16-02-03 21:14

> Du mangler ikke nogen mænd ti bygningen.
>
> Du skal bare sætte den til at bygge den slags soldater du vil have, lige
som
> med våbensmedjen.

Det var egentlig det med æslerne jeg gerne ville vide

Kasper

Fra : Steen

Dato : 16-02-03 22:37

Kasper Ø. wrote:

> som
>
> Det var egentlig det med æslerne jeg gerne ville vide
>
> Kasper

ok, det har jeg ikke prøvet.

har du prøvet klikke på dem?

det skal man med den der super catapult

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 18-02-03 08:52

Kasper Ø. wrote:

> Fandt den bygning jeg havde overset barracks!!
>
> Nå næste prob, donkeys - skal de bruge en mand? De stå nemlig bare og
> kigger lige pt.
>
> Kasper
Jeg mener at æsler kan bruges som pakæsler mellem to markedspladser i to
settlements. De kan også bruges til at trække en foundationcart og en anden
vogn som ligeledes kan bruges mellem to markedspladser. Dvs. du skal bygge
vognmagerbygningen(den er vist i samme menu som militærbygningerne).
--
Peter Frederiksen

Fra : Søren Jensen

Dato : 25-03-03 22:46

"Peter Frederiksen" <peterbf@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vogn som ligeledes kan bruges mellem to markedspladser. Dvs. du skal bygge
> vognmagerbygningen(den er vist i samme menu som militærbygningerne).

Hvis du vil Feks. bosætte andre øer, skal du bruge en foundationcart og et
æsel som Peter skriver.
Så klikker du på din "foundationcart" og klikker på den lille bunke værktøj
der er til venstre for den lille mand.
Der skal bruges 2 Hamre/ 4 Træ/ 8 Sten / 2 Alm folk samt 8 Pionere: Hvis du
har dette bliver det smidt ombord.
Og du kan nu køre med din " foundationcart " den kan du så køre ombord på en
færge, og smide den af på den Ø du vil bosætte.
Du klikker nu igen på din " foundationcart " der kommer nu et lille flag
tilsyne til højre for den lille mand klik på den" Hvis ikke " prøv at kørre
lidt med " foundationcart "
det plejer at virke. Så bliver den pakket ud, og dine Pionere går automatisk
igang med at tage land.og du har lidt træ og sten til at bygge med..

M.V.H

DK-Bif Fan..