Nogen som kender "Bandits - Phoenix Rising~
Fra : Per N

Dato : 16-02-03 07:24

Hej

Jeg så spillet i en butik i går og tænkte på at købe det, for det
så da egentlig ret fedt ud på billederne, men nu er papiret jo
taknemmeligt, så jeg vil lige tjekke med gruppen.

Er dette spil pengene værd ? Er der en ordentlig singleplayer
del eller er det kun til multiplayer. Kræver det en "tubo ninja" PC
eller vil det køre fint på min 1333 MHz Tbird med Radeon 7500
grafikkort ? ( ifølge æsken kan det godt, men jeg er før blevet
snydt af de specs de skriver på æskerne )

Nogen spillere som vil "anmelde" spillet ?

mvh Per

Fra : Steen

Dato : 16-02-03 21:01

Per N wrote:

> [...]
> snydt af de specs de skriver på æskerne )
>
> Nogen spillere som vil "anmelde" spillet ?

du kan hente en demo på
http://www.grin.se

jeg har spillet den lidt på en p3 700 Mhz

Fra : Per N

Dato : 16-02-03 20:28

On Sun, 16 Feb 2003 20:00:55 +0000, Steen <emailadd@post.tele.dk>
wrote: