Hjemmeside - Spil til Linux
Fra : Spunk99

Dato : 14-02-03 19:27

Hej, jeg har i et stykke tid søgt efter en hjemmeside på dansk om spil
til linux uden at kunne finde nogle.

jeg har nu lavet min egen som kan findes på
http://medlem.spray.se/linuxspil/

jeg mangler stadig at skrive om et par spil, men nu er jeg da igang

hvis der er nogle der gerne vil skrive om deres linuxspil, må man da
gerne skrive lidt om spillet

MVH

Spunk99

Fra : puma