Hitman 2 på win98
Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 14-02-03 14:36

En af mine venner kan ikke få Hitman2 til at virke på win98

Nogen forslag?

-Hermann

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-02-03 15:08

Jens Kristian Geyti wrote:
> En af mine venner kan ikke få Hitman2 til at virke på win98
>
> Nogen forslag?

Min grønne bil der er lavet i 1995 kan ikke starte. Hvad er der galt?

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 14-02-03 15:49

Hovhov... fordi du har en lortebil skal jeg vel ikke svines til?

jeg har hørt det flere steder, og skulle mene at Hitman2 på win98 er et
generelt prob. Er der nogle der IKKE har prob. med Hitman2 på win98?

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-02-03 15:56

Jens Kristian Geyti wrote:
> [...]
>
> jeg har hørt det flere steder, og skulle mene at Hitman2 på win98 er
> et generelt prob. Er der nogle der IKKE har prob. med Hitman2 på

Måske mente jeg bare, at det er umuligt at hjælpe hvis du ikke fortæller
mere om computeren og dens hardware. Det kunne jo være en 486 med 64 MB ram
og et TNT-kort...

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 14-02-03 16:10

ok... undskyld så
Det er jeg ked af

win98se
og rigelig stor P4 comp. til at trække spillet.

Problemet er at Hitman2 slet ikke kan startes... havde forestillet mig
hitman2 eller win98 skulle "patches"

Fra : -=Klatmaler=-

Dato : 15-02-03 00:49

er det fodi han har en brandt copy af dit??
for hvis der et en copy skal han ud og hente en no cd crak på
www.megagames.com
Kender godt problemet, en af ´min venner har nemlig samme problem! og det
virker nu!

Michael

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 15-02-03 09:29

Vi har begge en fuld, og lovlig, version af Hitman2.
Men tak for tippet... det vil jeg prøve!

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 15-02-03 19:34

> [...]
> og rigelig stor P4 comp. til at trække spillet.
>
> Problemet er at Hitman2 slet ikke kan startes... havde forestillet mig

Kan desværre ikke hjælpe, udover måske at foreslå en ny 41.09 Detonator?

Ellers... Den computer kan godt tåle Windows 2000 / Windows XP

// Troels

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 16-02-03 13:22

klart... men det koster penge!
Han har ikke lige prøvet ideen endnu... men jeg skal foreslå den for ham ved
nærmeste lejlighed!

et nyt indlæg taler om det samme problem:
"hvorfor kan min søns com ikke spille hitman 2
han har en compaq presario med win 98
forretningen siger der mangler en fil men kunne ikke sige mig hvaforen
hilsen john"

Fra : Kasper Aae

Dato : 15-02-03 13:17

On Fri, 14 Feb 2003 14:36:13 +0100, "Jens Kristian Geyti"
<jkgeyti@hotmail.com> wrote:

>En af mine venner kan ikke få Hitman2 til at virke på win98
>
>Nogen forslag?

Leg lidt med instillingerne i "Configure Hitman 2" i start menuen.

--
Kasper