TIL ALLE DEM SOM VIL HAVE CD-KEYS
Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 13-02-03 22:22

Fat det nu.. i skal købe spillet ellers kan i ikke spille på nettet og
sådan.. og der er sku da ingen som gider at give deres cd-key VÆK!!! ellers
må i sku da selv finde et sted.. det er sku ikke lovligt!!! (søg på
http://www.google.com/) og se om i finder noget!!! ellers er det sku bare
surt!!!

M.V.H
..·´`·Snyderen·´`·.

\|/
(@ @)
(_)
-o-O-O-O O-O-O-o-
Email (MSN): ander1988@hotmail.com
ICQ nummer: 166179481

Fra : Jacob

Dato : 13-02-03 22:27

".·´`·Snyderen·´`·." <anders1988@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ellers
> må i sku da selv finde et sted.. det er sku ikke lovligt!!! (søg på

Nej nej .. passer slet ikke. Jeg giver gerne mine keys ud for ca 500 kr stk
!

Jacob

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-02-03 00:16

"Jacob" <devnull@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ellers
>

> Nej nej .. passer slet ikke. Jeg giver gerne mine keys ud for ca 500 kr

LOL

Fra : JH

Dato : 14-02-03 11:31

Jacob wrote:
> ".·´`·Snyderen·´`·." <anders1988@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Nej nej .. passer slet ikke. Jeg giver gerne mine keys ud for ca 500
> kr stk !

Også her - spiller aldrig online - så jeg skal bare have en hund.

JH

Fra : Simon Kamber

Dato : 16-02-03 20:35

On Thu, 13 Feb 2003 22:27:21 +0100, "Jacob" <devnull@tiscali.dk>
wrote:

>Nej nej .. passer slet ikke. Jeg giver gerne mine keys ud for ca 500 kr stk
450!

Fra : Michael

Dato : 13-02-03 23:48

> M.V.H
> .·´`·Snyderen·´`·.

Kunne ikke være mere enig, men pudsigt dit nick tilfældigvis er "Snyderen"
:))

Mvh
Michael alias GrIfLeR

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-02-03 15:32

In dk.spil.computer, Michael <Michael_hopla@hotmail.com> says...
> Kunne ikke være mere enig, men pudsigt dit nick tilfældigvis er "Snyderen"
> :))

Prøv at se det i forhold til Subj.

Hvordan får man lettest et budskab ud til de rigtige. Ved at lokke...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-02-03 00:17

> [...]
ellers
> må i sku da selv finde et sted.. det er sku ikke lovligt!!! (søg på

hey Snyderen.hvad med at passe dit """""""snyderi"""""""" og ellers tage en
slapper?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-02-03 10:52

Thomas Hjort wrote:
> hey Snyderen.hvad med at passe dit """""""snyderi"""""""" og ellers tage en
> slapper?

Slap dog selv af, han kalder sig jo ikke nasseren eller taberen eller
piratkopisten. Man kan sagtens synde i diverse spil uden at genere
nogen, hvis det overhovedet er det som hentydes til, hvis aldrig du har
brugt en evig liv kode eller hentet en trainer eller en walk-through så
fint blot er op til en selv. (Forøvrigt så hinter min mailadresse det
samme at du ved det)

Noget andet er selvfølgelig snyd i on-line spil, det holder ikke en
meter blot kan vi ikke på nogen måde vide noget om hvad "snyderen"
hinter til - kan kunne jo også være ironisk.

mvh

Bruno

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-02-03 12:51

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meter blot kan vi ikke på nogen måde vide noget om hvad "snyderen"
> hinter til - kan kunne jo også være ironisk.

Du har nok ret. Snyderen er fin nok.

Mvh Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-02-03 15:33

In dk.spil.computer, Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> says...
> hey Snyderen.hvad med at passe dit """""""snyderi"""""""" og ellers tage en
> slapper?

Hvad med at vågne op og prøve at se sammenhængen i det indlæg...?!

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 14-02-03 12:16

> [...]
ellers
> må i sku da selv finde et sted.. det er sku ikke lovligt!!! (søg på

BLA BLA BLA

Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 14-02-03 22:52

Mit navn: jeg sad og tænkte over et "fedt" navn også så kom det!!! men jeg
er ikke sådan en snyder!!! når jeg har gemmenført et spil syntes jeg det er
total ok at bruge koder.. men ellers syntes jeg sku det er pisse snyd....
men hvorfor skulle koder/trainers ellers laves men jeg syntes det er helt ok
med walkthough.. men det er jo ikke det!!! og til: Thomas Hjort og JH så
mente jeg dem som spiller på nettet.... men også det jeg mente var at mange
skriver om de ikke må "få" en cd-key... og det er jo det som jeg syntes at
er pisse ******* og jeg mente ikke folk (som jer) som gerne vil "sælge"
jeres cd-key... men nu skal der ikke være nogen mobning ang. min
nickname!!!! og håber det var nok forklaring!!! ellers må i jo skrive!!!

--
M.V.H
..·´`·Snyderen·´`·.

\|/
(@ @)
(_)

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 16-02-03 12:47

> [...]
> men hvorfor skulle koder/trainers ellers laves men jeg syntes det er helt

Kode og trainers er for det meste lavet for at dem der udvikler spillet, kan
teste spillet i ro og mag uden at skulle starte forfra hver gang de dør og
lign og for at kunne komme hurtigere igennem spillet, så de kan starte
forfra og gennemføre spillet igen og igen og igen så de kan nå og opdage evt
fejl...

Hygge

Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 17-02-03 19:15

ok.. det vidste jeg så ikke men tak for oplysningen

--
M.V.H
..·´`·snyderen·´`·.

\|/