Carmageddon II. Køre ikke under XP
Fra : Benny Jensen

Dato : 13-02-03 18:20

Jeg kan ikke få Carmageddon II til at køre på min XP maskine. Når jeg
starter spillet, så får jeg denne besked.

Sorry, not supported on windows NT.

Er der nogen, som kender til en løsning ?? Måske en patch ??

Mvh.
Benny

Fra : Michael

Dato : 13-02-03 20:12

"Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk> wrote in message
> Jeg kan ikke få Carmageddon II til at køre på min XP maskine. Når jeg
> starter spillet, så får jeg denne besked.
>
> Sorry, not supported on windows NT.

Hmm.....mystisk! Mit det kører fint. Og jeg har også WinXP. Det eneste
problem jeg har, er at spillet lukker nogle gange ned lige pludselig. Ingen
fejlmelding eller noget som helst. Det sker sjællendt, men det skete lige
for 2min siden. Det lukker bare helt ned lige pludselig....

Mvh
Michael

Fra : David Lebech

Dato : 13-02-03 20:55

"Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> starter spillet, så får jeg denne besked.
>
> Sorry, not supported on windows NT.
>
> Er der nogen, som kender til en løsning ?? Måske en patch ??

Jeg fandt denne løsning på NT Compatible:
1. Install Carmageddon 2 from CD. Apply 2.0 Patch (see
ftp.avault.com/patches/c2ptch12.exe).
2. Put Glide2x.dll in the Carmageddon directory (unclear whether this is
necessary, but I did it).
3. Run UnSafeDisc 1.5.5 (see
http://gamefix.moax.com/files/unsafediscv1.5.5.zip ) on Carma2_HW replace
Carma2.HW.EXE with whichever of Testme.exe or Testme2!.exe works. Don't
worry if you get a BRender Error when you run this file directly (i.e. not
from Carma2.exe).
4. Run UnSafeDisc 1.5.5 on Carma2_SW replace Carma2.SW.EXE with whichever of
Testme.exe or Testme2!.exe works.
5. You should now be able to run Carma2.exe and play Carmageddon 2 under
Windows 2000.

Ud over dette skal du også tage alle USB gamepads ud af portene (hvis du har
nogen)

Link til siden: http://www.ntcompatible.com/compdet.php?id=5165 og
http://www.ntcompatible.com/compdet.php?id=6199

Mvh