James bond nightfire walkthough
Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 12-02-03 16:09

Davs..... jeg har næsten lige fået spillet og jeg er kommet til en bane hvor
jeg skal slukke nogle spot lys... og jeg kan ikke finde ud af det... jeg har
næsten prøvet alt... og kort sagt!! er der en som kender et godt sted med
walkthoughs... eller et sted hvor det er med James Bond nightfire

--
M.V.H
..·´`·Anders·´`·.

\|/
(@ @)
(_)
-o-O-O-O O-O-O-o-
Email (MSN): ander1988@hotmail.com
ICQ nummer: 166179481

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 12-02-03 16:22

> [...]
> næsten prøvet alt... og kort sagt!! er der en som kender et godt sted med
> walkthoughs... eller et sted hvor det er med James Bond nightfire

http://www.andalo.btinternet.co.uk/Walkthrough.txt

Der skulle den gerne være! Har ikke selv brugt den, men den er blevet
anbefalet i et tidligere indlæg!
God spille lyst!

--
/ Rasmus Broholm Andersen [9900]