Ny debat om SEX på nettet
Fra : trine nr. 31

Dato : 08-03-03 14:28

Hejsa - jeg tænkte at det måske ville være relevant for jer at vide,
at der er startet en ny ikke-kommerciel dansk debat om sex. Debatten
er allerede i fuld gang med over 600 indlæg fra brugerne.

Der er hoveddebatten Sexdebatten.dk og søsterdebatten BDSMdanmark.
FetichForum er ikke rigtigt startet op endnu.

Hvis I er interesserede i at se og/eller deltage i debatten så kig
forbi på http//www.sexdebatten.dk

/trine

Fra : John Sahl

Dato : 08-03-03 15:40

trine nr. 31 wrote:
> Hejsa - jeg tænkte at det måske ville være relevant for jer at vide,
> at der er startet en ny ikke-kommerciel dansk debat om sex. Debatten
> er allerede i fuld gang med over 600 indlæg fra brugerne.

Det er jo ingenting i forhold til lige her i gruppen.

P.S. du er off-topic. Reklamelinks bedes sendt til opslagsgrupperne.

FUT: dk.admin.netikette

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-03-03 12:25

trine nr. 31 <trine@freezing.dk> skrev:

Hej spammer - kill, kill, kill!!!!

> Hejsa - jeg tænkte at det måske ville være relevant for jer at vide,
> at der er startet en ny ikke-kommerciel dansk debat om sex. Debatten
> er allerede i fuld gang med over 600 indlæg fra brugerne.

Wow. DSS har været i gang i 5 år.

> Der er hoveddebatten Sexdebatten.dk og søsterdebatten BDSMdanmark.
> FetichForum er ikke rigtigt startet op endnu.

Fordi bedste skribenter skriver i dds, hehe.

> Hvis I er interesserede i at se og/eller deltage i debatten så kig
> forbi på http//www.sexdebatten.dk

Kik på den fede hjemmeside på:

www.gazel.dk

hehe.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Henning

Dato : 09-03-03 17:06

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kik på den fede hjemmeside på:
>
> www.gazel.dk
>
> hehe.

Hvor mange af spørgsmålene svarede du rigtig på? *G*

MVH
Henning