BO WARMING
Fra : max tina og palle

Dato : 03-03-03 20:20

hej, er han helt nomal eller har han ikke noget at lave

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-03-03 20:22

max tina og palle wrote:
> hej, er han helt nomal eller har han ikke noget at lave

Skal vi ikke starte med dig? Er du helt normal, eller har du ikke noget at
lave?

--
-Jens B.

Fra : Lars Fischer

Dato : 03-03-03 21:45

"max tina og palle" <phhj@esenet.dk> wrote (news:3e63aa70$0$42625
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk):

> hej, er han helt nomal eller har han ikke noget at lave

Hold op med at poste enslydende indlæg i mange grupper. Hold om med
at poste indlæg der ikke har noget med gruppens emne at gøre. Og hold
især op med at starte tråde om BW.

/Lars

Fra : max tina og palle

Dato : 05-03-03 17:52

hvorfor skal jeg stoppe, han er da ikke nomal

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-03-03 18:07

In news:3e662acf$0$42665$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
max tina og palle <phhj@esenet.dk> typed:

> hvorfor skal jeg stoppe, han er da ikke nomal

Han staver vildt meget bedre end dig!

--
-Jens B.

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 18:23

In article <3e662acf$0$42665$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
phhj@esenet.dk says...
> hvorfor skal jeg stoppe, han er da ikke nomal

Fordi du er belasted for os andre. Men vi kan selvfølgelig ignorer dig
hvis du ikke har andet at sige fremover?

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 09-03-03 18:13

"max tina og palle" <phhj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> hvorfor skal jeg stoppe, han er da ikke nomal

Du skal bare blokere for indlæg fra ham - ligesom mange af os andre har
gjort. Det er selvfølgelig valgfrit hvem man vil se indlæg fra, men man kan
altså vælge at slå fx Bo Warming fra hvis man finder ham for belastende.
Funktionen findes i Outlook som "Meddelses Regler"

Enhver har ret til selv at vælge

/ Jonas

Fra : Jan Mogensen

Dato : 07-03-03 16:44