Omskæring
Fra : IceKiller

Dato : 03-03-03 00:58

Jeg har et ønske om at blive omskåret.

Har I nogle priser og hvor man kan får det gjort

IceKiller

Fra : Chokmah

Dato : 03-03-03 02:34

On Sun, 02 Mar 2003 23:57:59 GMT, "IceKiller" <icekiller@e-boks.dk>
wrote:

>Jeg har et ønske om at blive omskåret.
>
>Har I nogle priser og hvor man kan får det gjort

bumelum .... man ku jo fristes til at spørge hvorfor ?
hvis du har en eller ande fysisk skavan der gør at din forhud er dig i
vejen så kan du få den snitte på stattens regning.

sagen er åbenbart en anden med drenge børn ind med voksne mænd da jeg
sådan set også gerne ville hav fjernet den del af min hvor der VAR en
kondelom - men det er åbenbart i.flg Ghita en støre sag at snitte den
på en voksen mand - for eller er det well bare fare hænd til en
rabiner og sige de altså er jøde og de har sgu glemt noget !

sidt men ikke mindst ja så ring til et privat hospital jeg tror ikke
det kan være det store man laver jo hård transplantasioner fra 6000 kr
og op - det andet kan well maximalt kulminere i en bedøvelse et snit
og måske en syning - hvis man ikke kan lukke såret med ild eller
frost.

hvis det offentlige ikke vil hjælpe dig så snit lidt i den selvevt
skær det væk og far ned og sig du sgu ikke kan stoppe blødning så skal
de hjælpe dig og det koster ikke noget !

Mv
Bo M MOgensen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 03-03-03 15:31

Chokmah 's insignificant opinion was stated in:
vtb56vc9q0nr1b29ipsvf7jojmv948v0f9@4ax.com
> hvis det offentlige ikke vil hjælpe dig så snit lidt i den selvevt
> skær det væk og far ned og sig du sgu ikke kan stoppe blødning så skal
> de hjælpe dig og det koster ikke noget !

Hvilket hoved tænkte du med da du skrev det indlæg og i så fald hvor meget
er der snittet i det ?
køkkenbordsomskæring.........

Næste gang du brokker dig over at nogen beder dig om at hoppe i havnen, så
tænk lige på det her indlæg hvor du seriøst opfordrede en mand til nærmest
at skære pikken af sig selv, blot for at få hjælp til et indgreb som en
læge uden problemer kan henvise dig til.
Jeg er rystet..

2 gode råd til icekiller
1) kontakt din læge, det er formentligt en formalitet
2) Undgå at følge chokmah's råd
--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Chokmah

Dato : 04-03-03 02:05

On Mon, 3 Mar 2003 15:31:03 +0100, "Sune Storgaard"
<speg-fjern@mail.dk> wrote:

>Chokmah 's insignificant opinion was stated in:
>vtb56vc9q0nr1b29ipsvf7jojmv948v0f9@4ax.com
>
>Hvilket hoved tænkte du med da du skrev det indlæg

her er det væsnetligt at stoppe op - selv om det er anvendt i folke
munde at : han tænkte med Pikken - så er dette dog en sprogligt
somatisk brøler af de store - hvorfor uagtet hvad klasse trin du
befinder dig på bør henvænde dig til din biologi lære - eller tal
sagen igenem med dine forældre , den vendning er hvis den tages
bogstaveligt i særldeleshed ukorekt !
prøv evt. dk.kultur.sprog og se om der findes nogen legitim måde
hvorpå man kan definere penis hovede som værende et tænkene organ på
lige fod med hjernen !

>og i så fald hvor meget
>er der snittet i det ?

hvis du nu læser den tråd som du svare på så vil du erfarere der er
tale om - en omskæring - hvis du eller kan forlig dig med tanken om
man kun omskære penis hoved så tviler jeg på man med fordel kan fjerne
andre dele af den hud der berøre penis .

ja hvad blev der skåret af 30x30x20 millimeter (ca.)
i forbindelse med nedfrysning af en kondelom agtede jeg at bedre
reusltatet hvorfor jeg skar så meget og så dybt som jeg formåede på en
forsvarlige måde og lukkede det blødene sår - med noget så hverdags
agtigt som en leighter - da blodet har det med at smitte en bitter
erfaring jeg har gjort mig fra en anden gang hvor jeg forsøgte at
fjerne den med yderste recpt pligtigt medicin ...

>køkkenbordsomskæring.........

nej lige til et indgreb som dette kan man med fordel finde sig en
lænestol der giver et godt hvile i mod ryggen så man kan koncentere
sig om sit forhavende !

>Næste gang du brokker dig over at nogen beder dig om at hoppe i havnen, så
>tænk

se nu skal vi lige standse en gang du har i nærværende indlæg bevist
at den konsensus du anvender til formidling af tanker i den skreven
form er ukorekt

> lige på det her indlæg hvor du seriøst opfordrede en mand til nærmest
>at skære pikken af sig selv, blot for at få hjælp til et indgreb som en
>læge uden problemer kan henvise dig til.
>Jeg er rystet..

da du åbenlyst ikke behersker det mest elementære af det danske sprog
- vil det være absurd at gøre sig nogen gnisninger om hvilket scenarie
der har udspillet sig i den med lidt god vilje bevisthed du råder
over!

>2 gode råd til icekiller
>1) kontakt din læge, det er formentligt en formalitet

det kommer an på årsagen - og efter som det ikke er oplyst vil det
være absurd at forsøge at skirve en konklusion på nærværende - da den
mængde som konklusionen bygger på ikke er til stede !

>2) Undgå at følge chokmah's råd

nu kan du jo ikke vide hvad stof manden er gjort er ? Jøder har i over
6000 år skåret forhuden af derres drenge børn - en tradition der
opstod til herrens pris fra egypten til israel i taknemelighed over en
begivenhd der står nærmer beskrevet i det gamle testamente som jeg
godt nok har glemt men prøv evt. dk livssyn.kristendom

forlæg problematikken for din sprog forståelse - for din aktuelle
forsørger find den rigtige cd rom fra gyllendal er du i tvil så slå
betydningen efter - søg suplerende støtte i dk kultur sprog !

Fra : Sune Storgaard

Dato : 04-03-03 14:36

Chokmah 's insignificant opinion was stated in:
4qs76v852fmqf8n3lb41fbsidovnh9qcdo@4ax.com

> [...]
> befinder dig på bør henvænde dig til din biologi lære - eller tal
> sagen igenem med dine forældre , den vendning er hvis den tages

Du er inde på noget af det rigtige, vi er ganske rigtigt ikke på samme
klassetrin.
Håber du også en dag lærer ikke blot at læse en sætning, men også at forstå
meningen med den og ikke kommentere den bogstaveligt.
Der er vist et godt ordsprog med et glashus, kender du den ?

> nej lige til et indgreb som dette kan man med fordel finde sig en
> lænestol der giver et godt hvile i mod ryggen så man kan koncentere
> sig om sit forhavende !
Synes du skal starte motorsaven og læne dig tilbage i stolen, så skal vi
andre nok sige til når du har fjernet nok.
Fat dog at begrebet "køkkenbordsomskæring" ikke nødvendigvis finder sted på
et køkkenbord, men er en betegnelse for kvaksalveri og indgreb foretaget i
hjemmet af usagkyndige.

> se nu skal vi lige standse en gang du har i nærværende indlæg bevist
> at den konsensus du anvender til formidling af tanker i den skreven
> form er ukorekt

Det er mig en gåde hvordan du kan blive ved med at køre i mine
formuleringer, frem for at forholde dig til hvordan du kan forsvare at
foretage en en omskæring på egen hånd/pik !

> [...]
> - vil det være absurd at gøre sig nogen gnisninger om hvilket scenarie
> der har udspillet sig i den med lidt god vilje bevisthed du råder
Lyder det fra en mand der i samme posting har valgt at inkludere en snes
mystiske stavefejl...
Ellers et godt forsøg på at gå efter manden og ikke bolden, mener du
stadigvæk det er en god ide at foretage en omskæring på sig selv ?

> det kommer an på årsagen - og efter som det ikke er oplyst vil det
> være absurd at forsøge at skirve en konklusion på nærværende - da den
> mængde som konklusionen bygger på ikke er til stede !

Den lader vi lige stå mens folk læser dine kommentarer om mine sætninger
igen.

> forlæg problematikken for din sprog forståelse - for din aktuelle
> forsørger find den rigtige cd rom fra gyllendal er du i tvil så slå
> betydningen efter - søg suplerende støtte i dk kultur sprog !

Jeg er selvforsørgende, og har ikke brug for nogen cdrom fra hverken
gyllendal eller gyldendal, og jeg er heller ikke i tvil/tvivl om
betydningen af mine sætninger. Jeg vil dog stadigvæk gerne at du forholder
dig til emnet -se topic hvis du har glemt det, og suplerer/supplerer
gruppen med information om hvordan du kan finde på at give det råd du gave
icekiller.

Har du ikke andet end perfide kommentarer om mine formuleringer, fremfor
det egentlige emne, så undlad venligst at svare!

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Chokmah

Dato : 04-03-03 22:06

On Tue, 4 Mar 2003 14:36:22 +0100, "Sune Storgaard"
<speg-fjern@mail.dk> wrote:

>Du er inde på noget af det rigtige, vi er ganske rigtigt ikke på samme
>klassetrin.

nej jeg må leve på minderne !

>Håber du også en dag lærer ikke blot at læse en sætning, men også at forstå
>meningen med den og ikke kommentere den bogstaveligt.
>Der er vist et godt ordsprog med et glashus, kender du den ?

før vi begynder skulle du nok taget og læse den her igenem :
http://usenet.dk/netikette/

at du forsat taler i lignelser er så den her gang udemærket da
sætningen med glas hus og sten danner en slags menning om end det
måske er en lidt plat måde at bruge sporget på men så igen jeg skal
ikke slå mig op til smags dommer !

den resterende del af det første som nærværende indlæg satte mig i en
føler jeg beretiget tvil om din almene viden også omfatede en
forståelse mæsig difference af de 2 organers forskelige somatiske
virke !

så længe der ikke hersker klarhed om dette - frafalder det meingsfulde
i selve debatens substantiele konstruksion - når alm konsensus ikke er
afklaret !

efter som du hverken har bekræftiget eller benægtiget at et sådan
forhold skulle gøre sig gældene - må læseren leve med sin tvil !

kan du ikke lige lave en linjes aftsand i din citate teknik eller
flyder det lidt sammen kik evt nærmer her :
ja nu gør jeg det så lige for dig !

>Synes du skal starte motorsaven og læne dig tilbage i stolen, så skal vi
>andre nok sige til når du har fjernet nok.

har du gjort dig nogen praktisk forestillinger om hvordan det skulle
foregå - hvor skal *vi* mødes og har du selv et klart billed af hvem
*vi andre er* ??
ordet vi betyder jo at der er flere til stede og jeg har ikke set
nogen tilmelde sig listen eo ipso du gør regning uden vært !

>Fat dog at begrebet "køkkenbordsomskæring" ikke nødvendigvis finder sted på
>et køkkenbord, men er en betegnelse for kvaksalveri

jeg kan umuligt vide hvad for et sceneri der udspiller sig af
billeder bag de sætninger du bruger - fordi du skriver en sætning gør
den jo ikke meningsfuld for andre ind dig selv med mindre du støtter
dig til den gældene konsensus i sproglig formidling ... eller forklare
dine eksemplifikationer på en meningsfuld måde !

> og indgreb foretaget i
>hjemmet af usagkyndige.

Det kan du da umuligt vide efter som du ikke kan være til stede i hver
tænkelig situasion der måtte udspille sig igenem menskehedens historie
jeg var på Bornholm da jeg foretog indgrebet min far er praktiserene
læge - hvor kompromiterende det end måtte have været så ville jeg jo
nok have råbt på ham hvis jeg var ved at forbløde !
ikke at det kommer sagen ved !

>Det er mig en gåde hvordan du kan blive ved med at køre i mine
>formuleringer,

det er såre enkelt grundlaget for hvordan man viderformidler sit
budskab til andre ind sig selv - hvis meningen er at det skal være
meningesdanende udemærker det sig ved at man er så præcis som man
formår og formår man rent faktisk at komunikere på en måde så det
danner mening - så er der ikke noget problem - det er ikke en evne du
behersker - hvorfor som jeg tidliger har nævnt så frafalder selve
diskusions grundlaget !

> frem for at forholde dig til hvordan du kan forsvare at
>foretage en en omskæring på egen hånd/pik !

jeg har aldrig sagt jeg vil omskære min egen hånd - jeg har nævnt det
er praktisk muligt at fjerne forhuden !

>Lyder det fra en mand der i samme posting har valgt at inkludere en snes
>mystiske stavefejl...

jeg ser du er ny til alt det her usnet men som tomelfinger regl
debatere man ikke stave fejl da det er debat afsporene - man kan
selvføligt altid spørge hvis der er noget man ikke forstår
se : http://usenet.dk/netikette/debatteknik.html

afsnit :

"Der skal være plads til alle
Man må ikke glemme, at folk på Usenet er meget forskellige. Vi har
forskellig uddannelse, alder, erfaring og baggrund - og der skal helst
være plads til os alle. Uanset om vi er gode til at stave og udtrykke
os på skrift eller ej. Og uanset hvor længe vi har været på Usenet.
Derfor er overbærenhed og forståelse også vigtigte elementer i
debatterne, hvis alle skal høres, forstås og tages alvorligt. Undlad
at kommentere sdavefegl. "

det er der selvfølig ingen der sige du SKAL men det har nu en gang
vist sig med en del års erfaring at sådan fungere det bedst !

rent praktisk så kan man forholde sig til evt stavefejl og spørge til
dem - hvor den billedlige brug af sproget stiler imod at være
stemnings fremkalende ....... hvad har sin beretigelse i mange
samenhæng - men overlader de nogen tvil og pasificere den
forståelsesmæsige validitet - så er det problem !

>Ellers et godt forsøg på at gå efter manden og ikke bolden, mener du
>stadigvæk det er en god ide at foretage en omskæring på sig selv ?

jeg kan kun udtale mig på egen vegne og ud fra egen erfaringer
og det har jeg gjort !

>Den lader vi lige stå mens folk læser dine kommentarer om mine sætninger
>igen.

by all means !

>Jeg er selvforsørgende, og har ikke brug for nogen cdrom fra hverken
>gyllendal eller gyldendal, og jeg er heller ikke i tvil/tvivl om
>betydningen af mine sætninger.

nej jeg tviler ikke på de danner mening for dig selv men nu spinder
planeten altså ikke rundt om din bevisthed... en vis inforståethed er
meningsfuld når man kender hinanden som privat personer - men det bør
man dog ikke forlade sig på i et åbent forum -

> [...]
>dig til emnet -se topic hvis du har glemt det, og suplerer/supplerer
>gruppen med information om hvordan du kan finde på at give det råd du gave

jeg har i det samenhæng bidraget med den mængde info og erfaringer jeg
råder over !

>Har du ikke andet end perfide kommentarer om mine formuleringer, fremfor
>det egentlige emne, så undlad venligst at svare!

der er ikke noget perfidt i at pointere at din agumentasion er
mangelfuld i det den for det meste bygger på stemnings danende
billeder der overlader læseren til gætterier i stedet for
håndgribelige fakta !

men det er nu en diskusion jeg så ofte har haft med Jan P uden der er
kommet noget frugtbart resultat ud af det - ud over den lære at vi er
meget forskelige mennesker - der opere forskeligt ud fra begrebs
verdener - hvilket henliger en diskusionen i kaos !

men det har jo ikke meget med samliv og sex at gøre så den må vi tage
om der er mere at sige i d.a.n
Mv
Bo M Mogensen

xpost - dk.admin.netikette,dk.snak.seksualitet !
fut : dk.admin.netikette

Fra : Peter Vinberg

Dato : 03-03-03 14:45

Hvis din forhud er til gene så kontakt din læge. Han henviser dig til en
kiruger som udføre indgrebet. Det koster intet.

Det er ikke et ret stort indgreb. Hverken på voksne eller børn. Har selv
fået det foretaget som 28 årig

Peter

Fra : Dan

Dato : 03-03-03 19:23

> Det er ikke et ret stort indgreb. Hverken på voksne eller børn. Har selv
> fået det foretaget som 28 årig

Fik det selv foretaget som 36 årig, efter henvisning fra min læge - no big deal.

Dan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-03-03 21:52

"Dan" <me@surfmail.dk> skrev :

Hej Dan!

> Fik det selv foretaget som 36 =E5rig, efter henvisning fra min l=E6ge =
>- no big deal.

Du har sat din OE til at sende med Quoted Printable, hvilket
desværre ikke er så smart, da en del newsreadere ikke forstår det
og ser dine indlæg som ovenstående.

Endvidere kan OE-brugere ikke citerere dine indlæg korrekt med >
når de svarer på dem.

De bedste indstillinger kan du se på
<http://kommunalbastards.org/oe/tegnsaet.html>.

Tak.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-03-03 00:57

Knud Gert Ellentoft wrote:
> [...]
>
> Du har sat din OE til at sende med Quoted Printable, hvilket
> desværre ikke er så smart, da en del newsreadere ikke forstår det

den gik nu fint igenem på min ????

> Endvidere kan OE-brugere ikke citerere dine indlæg korrekt med >
> når de svarer på dem.

Ohh du der er så meget OE bruger ikke kan min oe er såmænd lige gået ned 3
gang i træk på 1 time
det er sådan noget der f.eks ALDRIG er sket med agent !

det er skønt når man har fået skrevet 171 tegn !

Mv
Bo M Mogensen

fut :
dk.snak.off-topic

Fra : H3nrik V!

Dato : 04-03-03 00:20

"Dan" <me@surfmail.dk> wrote in message

> Fik det selv foretaget som 36 årig, efter henvisning fra min læge -
> no big deal.

Har i to (hhv Dan og Peter) fået fjernet _hele_ forhuden eller fået
foretaget den mere skånsomme, hvor forhuden nærmest åbnes? Hvad med gener
efter - er man nødt til at gå i løse bukser i 3 mdr. eller?

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Dan

Dato : 04-03-03 05:37

> Har i to (hhv Dan og Peter) fået fjernet _hele_ forhuden eller fået
> foretaget den mere skånsomme, hvor forhuden nærmest åbnes?

Hele forhuden.

> er man nødt til at gå i løse bukser i 3 mdr. eller?

Nej, kun i ca. 10 dage.

Meeen, hovedet er lidt følsomt i en god tid efter, indtil man har vænnet sig til det - man kan vel nærmest sige, indtil det er blevet "hærdet"

mvh.,
Dan

Fra : Peter Vinberg

Dato : 05-03-03 13:02

> Har i to (hhv Dan og Peter) fået fjernet _hele_ forhuden eller fået
> foretaget den mere skånsomme, hvor forhuden nærmest åbnes? Hvad med gener
> efter - er man nødt til at gå i løse bukser i 3 mdr. eller?

Jeg har fået fjernet hele forhuden, og efter 2 uger generede det ikke mere.

Peter

Fra : Bo Hermansen

Dato : 03-03-03 22:59

> Har I nogle priser og hvor man kan får det gjort
>
> IceKiller

For dig vil jeg håbe det er nødvendigt, det gør sindsygt ondt, ikke så meget
selve operationen, men bagefter på forskellige tidspunkter, især når man
vågner om morgenen

Prøv om du kan få dem til måske kun at fjerne halvdelen af din forhud, så
der stadig er noget tilbage til at beskytte hovedet

Bo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-03-03 23:47

"Bo Hermansen" <Wanker1967@hotmailNOSPAM.com> skrev :

>For dig vil jeg håbe det er nødvendigt, det gør sindsygt ondt, ikke så meget
>selve operationen, men bagefter på forskellige tidspunkter, især når man
>vågner om morgenen

Er det ikke blot indtil pikhovedet er blevet »hærdet«?

Dem, jeg kender, der er omskåret, har ikke beklaget sig over, at
det gør ondt.

Men de har sværere ved at onanere, der skal helst bruges noget
olie/glidecreme.

Og en omskåren pik *er* mere lækker at sutte og slikke, man kan
bedre lege med hovedet og køre rundt omkring pikstrengen.

Jeg er ikke selv omskåret.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-03-03 15:44

[Knud Gert Ellentoft | Mon, 03 Mar 2003 23:47:13 +0100]

>Og en omskåren pik *er* mere lækker at sutte og slikke, man kan
>bedre lege med hovedet og køre rundt omkring pikstrengen.

Jeg er ganske uenig. Jeg synes selv at en u-omskåren pik er mere
interessant at sutte og slikke, da man også kan lege fint med forhuden.

>Jeg er ikke selv omskåret.

Jeg er til gengæld. Måske er det lidt derfor vi har de holdninger vi
har; en pik der er anderledes end ens egen er måske lidt mere spændende?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-03 18:58

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> skrev :

>Jeg er til gengæld. Måske er det lidt derfor vi har de holdninger vi
>har; en pik der er anderledes end ens egen er måske lidt mere spændende?

Muligvis, det kan måske også skyldes, at selvom jeg ikke har så
stor held i kærlighed, så dog har jævnligt et sexliv og der har
det været en, der er omskåret, jeg mest har været sammen med.

Så nu fornylig har jeg så set en, der ikke er onskåret og har
ualmindelig meget forhud og der irriterer forhuden .

Fra : Chokmah

Dato : 04-03-03 21:01

On Tue, 04 Mar 2003 15:44:01 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>[Knud Gert Ellentoft | Mon, 03 Mar 2003 23:47:13 +0100]

>Jeg er ganske uenig. Jeg synes selv at en u-omskåren pik er mere
>interessant at sutte og slikke, da man også kan lege fint med forhuden.

ja dte kan jeg så Øhh ikke sætte mig ind i meeen jeg vil simpelthænd
ikke ane hvordan jeg skulle onanere uden forhud :) ??
+ mit stakkels pik hovede er følses-mangel fuld nok som det er !
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-03-03 13:55

[Chokmah | Tue, 04 Mar 2003 21:00:34 +0100]

>ja dte kan jeg så Øhh ikke sætte mig ind i meeen jeg vil simpelthænd
>ikke ane hvordan jeg skulle onanere uden forhud :) ??

Hmmm, hvordan tror du ellers drengene hos alle muslimer, jøder, 3/4 af
alle amerikanere etc. etc. klarer sig?

http://www.masturbationpage.com

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Chokmah

Dato : 06-03-03 00:21

On Wed, 05 Mar 2003 13:55:26 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>[Chokmah | Tue, 04 Mar 2003 21:00:34 +0100]

>Hmmm, hvordan tror du ellers drengene hos alle muslimer, jøder, 3/4 af
>alle amerikanere etc. etc. klarer sig?

jow jow det må da ku lade sig gøre det er well vane :)
men når jeg sådan tænker min egen onani situasion igenem - en jhver s
har well en snert m samtidigt med jeg har meget lidt følse i mit
stakkels lem - så der skal en del smerte til før jeg kan mærke det nok
til at jeg kommer eller for den sags skyld tænder på den .

>http://www.masturbationpage.com

jeg har lige været inde og kikke - men .... Øhh hvad er dte jeg skal
kikke efter :)?
Mv
Bo MM

Fra : Peter Vinberg

Dato : 05-03-03 13:06

Jeg vil sige det eneste der gjorde ondt var da lægen stak en nål i pikken
for at bedøve den inden operationen. Det gjorde ondt af h.... til. Udover
det var der ingen smerter forbundet med operationen.

Man kan også sagtens onanere selvom forhuden er fjernet.

Peter

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-03-03 01:18