Nøgenfotografering
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 26-02-03 20:13

Kære Ng

Jeg ved ikke om der er nogle af jer herinde der har erfaring med topic ?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide om der er nogle der kender nogle
fotografer der tilbyder ovenstående ?.

Jeg har nemlig søgt på internettet efter det og må indrømme at jeg ikke
har kunne finde særligt meget om det og nu vender jeg mig så om og
spørger jer og håber at jeg har mere held herinde.
Flemming Jacobsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-02-03 20:36

On Wed, 26 Feb 2003 20:12:30 +0100, "Thunderbird[7100]"
<praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>har kunne finde særligt meget om det og nu vender jeg mig så om og
>spørger jer og håber at jeg har mere held herinde.

prøv at kikke efter Tholo i dk.opslag.personlig - jeg kender ham fra
nettet fin fyr

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-02-03 00:40

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> prøv at kikke efter Tholo i dk.opslag.personlig - jeg kender ham fra
> nettet fin fyr

Thomas Lorentzen - http://www.tholofoto.dk/
Kender ham ligesom Bo fra andre steder på nettet, og Thomas er en venlig
mand som er nem at snakke med, og til at stole på.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-02-03 20:43

Thunderbird[7100] <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev:

> [...]
> ikke har kunne finde særligt meget om det og nu vender jeg mig så om
> og spørger jer og håber at jeg har mere held herinde.

Der er ham her:

http://www.agelby.dk/

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 26-02-03 22:32

On Wed, 26 Feb 2003 20:42:50 +0100, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Der er ham her:
>
>http://www.agelby.dk/

Han har opsagt sit studie pr 01/01-2003 og fotograferer derfor ikke
længere
Flemming Jacobsen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 25-02-03 21:00

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:i74q5vc3uf9lmqlsbfd3gcks3iiqa4alao@4ax.com...
> Kære Ng

Hej Flemming

> Jeg ved ikke om der er nogle af jer herinde der har erfaring med topic ?

Jo da!

> Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide om der er nogle der kender nogle
> fotografer der tilbyder ovenstående ?.

fotografstudio@hotmail.com har vi brugt en gang for 4½ år siden, og det var
rigtig godt. Han har attelier i København, og han var rigtig flink og
proffessionel.

Han har desuden taget billederne til http://www.club20.dk

> Jeg har nemlig søgt på internettet efter det og må indrømme at jeg ikke
> har kunne finde særligt meget om det og nu vender jeg mig så om og
> spørger jer og håber at jeg har mere held herinde.

Jeg mindes nu at have set en del der reklamere med det, lad mig lige kigge:

http://www.nudeart.dk/
http://www.renewhitfield.dk/
http://home13.inet.tele.dk/AGFOTO/Erotik/modeller/modeller.html

og det tog kun ca. 3 minutter på google.

MVH
Lars

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 26-02-03 21:40

Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>har kunne finde særligt meget om det og nu vender jeg mig så om og
>spørger jer og håber at jeg har mere held herinde.

Mange tak for hjælpen indtil videre. Men hvis i kender andre eller kan
anbefale nogle så sig lige til.
Flemming Jacobsen

Fra : Carsten

Dato : 26-02-03 22:05

On Wed, 26 Feb 2003 21:39:59 +0100, "Thunderbird[7100]"
<praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

>Mange tak for hjælpen indtil videre. Men hvis i kender andre eller kan
>anbefale nogle så sig lige til.

Tag det som en udfordring at lave billeder med erotisk og æstetisk og
kunstnerisk karakter, som gør, at Du kan vise dem frem for venner og
bekendte ! Der er alt for mange modeller og fotografer, som kun kender
til at sprede benene !

God lyst
Carsten

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 26-02-03 22:10

On 26 Feb 2003 15:04:31 -0600, Carsten <wagnercarsten@gmx.de> wrote:

> [...]
>kunstnerisk karakter, som gør, at Du kan vise dem frem for venner og
>bekendte ! Der er alt for mange modeller og fotografer, som kun kender

Nu er det så mig der skal være offer og da jeg ikke har nogle spejle
blive det nok lidt svært at fotograferer mig selv
Flemming Jacobsen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 27-02-03 08:07

Thunderbird[7100] skrev:

> Jeg ved ikke om der er nogle af jer herinde der har erfaring med
> topic ?

Jeg har kun hørt godt, i forbindelse med nogle utraditionelle bryllups-
billeder, om fotograferne der står bag (Århus):

Kig lidt på deres websider, de laver nogle interessante billeder.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-03 14:31

Peder Vendelbo Mikkelsen <pedervm@myrealbox.com> skrev:

> Jeg har kun hørt godt, i forbindelse med nogle utraditionelle
> bryllups- billeder, om fotograferne der står bag (Århus):

> Kig lidt på deres websider, de laver nogle interessante billeder.

Det er faktisk ret godt.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 27-02-03 16:39

On Thu, 27 Feb 2003 08:06:30 +0100, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Jeg har kun hørt godt, i forbindelse med nogle utraditionelle bryllups-
>billeder, om fotograferne der står bag (Århus):

Udfra hvad jeg kan se er de sider mindet på at fotograferer piger .
Hvad er der ivejen med os mænd
Flemming Jacobsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-03 18:43

> Udfra hvad jeg kan se er de sider mindet på at fotograferer piger .
> Hvad er der ivejen med os mænd

Vi er for grimme.

Jaja, kom bare med den: Tal for dig selv.

Fra : Bulen

Dato : 28-02-03 13:22

I skriver masser af gode links til hvor man kan finde fotogarfer - men
hvad modeller? Kender I nogle steder, man kan møde søde og naturlige
modeller til sine fritids-fotograf-forsøg?

Flemming

Fra : Chokmah

Dato : 28-02-03 15:57

On 28 Feb 2003 04:21:48 -0800, anderledes72@hotmail.com (Bulen) wrote:

>I skriver masser af gode links til hvor man kan finde fotogarfer - men
>hvad modeller? Kender I nogle steder, man kan møde søde og naturlige
>modeller til sine fritids-fotograf-forsøg?

du ringer bare til et model beru forklare hvad for billeder du gerne
vil tage uden at vide det vil jeg tro du kan leje en model for mellem
500 og 6000 kr i timen !
Mv
Bo

Fra : Henning

Dato : 02-03-03 15:30

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> du ringer bare til et model beru forklare hvad for billeder du gerne
> vil tage uden at vide det vil jeg tro du kan leje en model for mellem
> 500 og 6000 kr i timen !

Jeg var for mange år siden medlem af en amatør forening, hvor der
blandt andet blev udgivet et medlemsblad, hvor der var en masse
amatør modeller, der stillede op mod at få udgifter til rejser etc.
betalt, foto-klubber kunne også engagerer disse modeller og så
kostede det omkring 1000 kr. + rejseomkostninger.

I kataloget var der billeder af amatør modellerne og eksempler
på billeder de havde lavet ( Forresten, modellerne skulle også
have kopier af billederne for at stille op, men havde ikke mulighed
for at forbyde evt offentliggørelser, hvor der ikke var blandet penge
ind i det, men skulle have % hvis billederne blev genstand for handel)

MVH
Henning

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 28-02-03 15:20

Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>har kunne finde særligt meget om det og nu vender jeg mig så om og
>spørger jer og håber at jeg har mere held herinde.

Har fundet 2 der umiddelbart er frisindede nok til at ville fotograferer
mænd og den ene har svaret tilbage. Prisen synes jeg bare er en smule
pebret. er 1200 kr normalt at skulle betale for sådan noget.

Men det er da egentlig utroligt at det kun er muligt at finde 2
mennersker der er interesseret i at fotograferer begge køn og ikke kun
kvinder, men ok er måske lidt skummelt for en mand at fotograferer en
anden mand nøgen.
Flemming Jacobsen

Fra : Anita

Dato : 28-02-03 16:29

"Thunderbird[7100]" Skrev:

> Har fundet 2 der umiddelbart er frisindede nok til at ville fotograferer
> mænd og den ene har svaret tilbage. Prisen synes jeg bare er en smule
> pebret. er 1200 kr normalt at skulle betale for sådan noget.

Nu ved jeg jo ikke hvilke fotografer du har fundet frem til, men det er ikke
unormalt at betale 1-2000 kr. for en billedserie hos en almindelig
portrætfotograf. Og så kommer ekstra fremkaldelser nogle gange ved siden af.

> [...]
> mennersker der er interesseret i at fotograferer begge køn og ikke kun
> kvinder, men ok er måske lidt skummelt for en mand at fotograferer en

Tja, det er vel en anelse dobbeltmoralsk, og tyder vel på at de øvrige ikke
er helt så proffesionelle?

Men held og lykke med projektet
Anita

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 01-03-03 07:12

On Fri, 28 Feb 2003 16:29:09 +0100, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Tja, det er vel en anelse dobbeltmoralsk, og tyder vel på at de øvrige ikke

Mange tak
Flemming Jacobsen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 27-02-03 20:13

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:7sru5voq8v955sdst3ifd2qtvek56nsq8b@4ax.com...
<Snip>
> Har fundet 2 der umiddelbart er frisindede nok til at ville fotograferer
> mænd og den ene har svaret tilbage. Prisen synes jeg bare er en smule
> pebret. er 1200 kr normalt at skulle betale for sådan noget.

For 4½ år siden betalte vi 1000 for 3 timers fotografering, med kaffe/te ad
libitum (men det havde vi ikke tid til

Heraf fik vi en masse kontaktark (vist nok 6), hvoraf vi kunne vælge 5
forstørrelser.

> [...]
> mennersker der er interesseret i at fotograferer begge køn og ikke kun
> kvinder, men ok er måske lidt skummelt for en mand at fotograferer en

Så er det nok fordi de ikke fotografere for fotografiens skyld, men mere
for at få opfyldt deres egne voyoristiske (sp?) tilbøjeligheder, og så var
det faktisk dem der skulle betale for at fotagrafere og ikke dig.

Lars

Fra : Bulen

Dato : 03-03-03 15:47

> [...]
> mennersker der er interesseret i at fotograferer begge køn og ikke kun
> kvinder, men ok er måske lidt skummelt for en mand at fotograferer en

Jeg er 100 pct. amatør, men jeg fotograferer dig da gerne helt gratis...

Flemming

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 03-03-03 17:26

On 3 Mar 2003 06:47:21 -0800, anderledes72@hotmail.com (Bulen) wrote:

>Jeg er 100 pct. amatør, men jeg fotograferer dig da gerne helt gratis...

Lyder interessant, men hvor er du fra I landet. Og hvad er "The Catch"

Flemming Jacobsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 03-03-03 21:24

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:mg076vchnbdt34jd4vj72sl5ncoi78o2pp@4ax.com...

> Lyder interessant, men hvor er du fra I landet. Og hvad er "The Catch"

"the catch" vil typisk være at fotografen får rettighederne over billedet,
altså at han/hun må udstille dette i sit galleri (mange har det endda her på
internettet) og din krop vil så være til udstilling for "alle andre".
Du kan også være heldig at der ikke er nogen "catch" men at folk bare gerne
vil være venlige, og samtidig at det kan være sjovt at lære og fotografere
levende modeller som man ikke skal betale, og som selv har lyst til at blive
"kommenderet" rundt.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 04-03-03 15:37

On Mon, 3 Mar 2003 21:23:58 +0100, "Anders Houmark" <anders@andersh.dk>
wrote:

> [...]
>internettet) og din krop vil så være til udstilling for "alle andre".

Lige netop det jeg havde i tankerne. Og hvis det nu havde været "the
catch" så vil jeg hellre betale. Men heldigvis har personen vist sig at
være at den flinke og venlige slags.
Flemming Jacobsen

Fra : Bulen

Dato : 04-03-03 08:50

Jeg er fra Midtsjælland (og du er vel fra Vejle...), men hvis
interessen er der, klarer vi vel det...

Der er ingen "catch" - jeg kan blot godt lide at fotografere, men har
ikke den store erfaring i "nøgenstudier". Jeg vil gerne beholde
ihvertfald nogle af bilderne, men intet bliver udgivet eller lignende.

Mail mig på anderledes72@hotmail.com, så kan vi se om vi kan finde ud
af noget.

Flemming