Gammel Hellerup
Fra : schnauss@cyberspace.~

Dato : 21-02-03 20:08

Hej,

Er der nogen, fra Gammel Hellerup, som læser med?

Det er sikkert gamle nyheder nu, men jeg kunne godt tænke mig at høre, om der
er nogen, som kender de to søde tøser fra

http://hellerup.lookingat.us

eller blot ved hvem, de er?

Min kommentar til sagen er i øvrigt, at de ingenting har at være flove over
ifm. billederne - de er jo blevet brand-gode.

Mvh,
Ulrich

http://newsone.net/ -- Free reading and anonymous posting to 60,000+ groups
NewsOne.Net prohibits users from posting spam. If this or other posts
made through NewsOne.Net violate posting guidelines, email abuse@newsone.net

Fra : Ally

Dato : 21-02-03 21:22

[SNIP]
>Min kommentar til sagen er i øvrigt, at de ingenting har at være flove over
>ifm. billederne - de er jo blevet brand-gode.

Det er nok heller ikke så meget kvaliteten af billederne, der er
pointen. Det er mere det, at de er blevet offentliggjort uden deres
samtykke. Hvis du havde fået taget nøgenbilleder af dig selv, endda
med nærbilleder af "sjoveren", og en af dine "venner" så snuppede
billederne fra din pc, og lagde dem ud på en hjemmeside... hvordan
ville du have det med det?

Jeg håber i hvertfald, at de 2 (?) idioter, der gjorde det, enten er
smidt ud af gymnasiet eller på anden vis har fået et vink med en
vognstang om, at det, de har gjort, er noget svineri!

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-02-03 22:44

Ally wrote:
> Jeg håber i hvertfald, at de 2 (?) idioter, der gjorde det, enten er
> smidt ud af gymnasiet eller på anden vis har fået et vink med en
> vognstang om, at det, de har gjort, er noget svineri!

Tjah, jeg kan jo kun sige skdld .. ;)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : marian

Dato : 24-02-03 10:33

<schnauss@cyberspace.org> skrev i en meddelelse

Straffelovens paragraf 264 D, som det drejer sig om, kan også anvendes mod
andre, der kopierer billederne og lægger dem ind på andre servere, ligesom
det er ulovligt at oprette links til sider, hvor de ulovlige billeder
ligger.

Fra : P.N.

Dato : 24-02-03 15:47

"marian" <marian@aab-net.dk> wrote in message

> [...]
> andre, der kopierer billederne og lægger dem ind på andre servere, ligesom
> det er ulovligt at oprette links til sider, hvor de ulovlige billeder

Undskyld men hvorfor skulle det være ulovligt at lægge fotos ud. Det kunne
jo være at det var ejeren af billederne der havde publiceret dem. Hvad er
iøvrigt "ulovlige billeder".

P.N.

Fra : marian

Dato : 24-02-03 17:24

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse >
> [...]
> jo være at det var ejeren af billederne der havde publiceret dem. Hvad er

jo men det var det ikke i dette tilfælde, og politiets efterforskning og
paragrafferne stod på denne dide, sammen med billederne af pigerne .
Som iøvrigt ikke selv havde lagt dem ud.
Det var nogle medstuderende fra skolen som havde "lånt" billederne og lagt
dem ud.
Retssagen er igang ser det ud til.
og det er ikke tilladt at linke til siden som jeg skrev.

Fra : PerX ...

Dato : 27-02-03 00:34

In article <b3dh1p$87q$1@news.net.uni-c.dk>, marian@aab-net.dk says...
> og det er ikke tilladt at linke til siden som jeg skrev.

Du skrev bare ikke hvorfor. Så hvis Ekstra Bladet viser et ulovligt porno
billede er det ulovligt for mig at fortælle de har det? Yeah right.

Fra : marian

Dato : 28-02-03 17:45

"PerX ..." <>> Du skrev bare ikke hvorfor.

nu er det jo ikke mig der har lavet de regler og paragraffer vel...
jeg kopierede og satte ind fra reglerne der stod på hjemmesiden med pigerne.

Så hvis Ekstra Bladet viser et ulovligt porno
> billede er det ulovligt for mig at fortælle de har det? Yeah right.

z...................

Fra : PerX ...

Dato : 05-03-03 01:10

In article <b3on43$14gu$1@news.net.uni-c.dk>, marian@aab-net.dk says...

> "PerX ..." <>> Du skrev bare ikke hvorfor.
>
> nu er det jo ikke mig der har lavet de regler og paragraffer vel...
> jeg kopierede og satte ind fra reglerne der stod på hjemmesiden med pigerne.

Det så jeg ikke. Mig bekendt har du stadig ikke forklaret hvorfor.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 24-02-03 17:51

On Mon, 24 Feb 2003 10:32:42 +0100, "marian" <marian@aab-net.dk> wrote:

> [...]
>andre, der kopierer billederne og lægger dem ind på andre servere, ligesom
>det er ulovligt at oprette links til sider, hvor de ulovlige billeder

Hvad så hvis en ved at spille en anden person er får et billede af en
anden person og sender det rundt på en skole. Dvs et privat billede.
Flemming Jacobsen

Fra : Tommy Hansen

Dato : 27-02-03 13:16

Så har jeg endelig fundet billederne af de to piger fra Gammel
Hellerup Gymnasium, som har været så omtalt i diverse NG de sidste
uger.

Billederne er unægtelig ikke af særlig høj kvalitet rent foto-mæssigt,
men de har da et touch af friskhed og ægthed over sig, i modsætning
til Playboy, Hustler og alle de andre flotte blade.

Men en ting forstår jeg ikke.

På flere af billederne ser det ud som om, at der lige er sprøjtet
frisk sperm på fissen af en af pigerne. Eller også er det bare de
såkaldte intimsmykker, der glimter?

Gad vide hvordan man får opklaret det mysterium?

VH

Tommy

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 03-03-03 21:50

> [...]
> andre, der kopierer billederne og lægger dem ind på andre servere, ligesom
> det er ulovligt at oprette links til sider, hvor de ulovlige billeder

Yak, yak yak

Billederne er ude - og det står ikke til at ændre.
Resten er trivielt.

Fra : marian

Dato : 11-03-03 00:40

> [...]
pigerne.

Det så jeg ikke. Mig bekendt har du stadig ikke forklaret hvorfor.

hvis du var inde på siden og scrollede ned, før du kiggede på billederne .
Så ville du se det samme som jeg læste og ellers:
Bare æææææærgelig pear
*s* marian

Fra : PerX ...

Dato : 11-03-03 22:39

In article <b4j7ti$7ce$1@news.net.uni-c.dk>, marian@aab-net.dk says...
> In article <b3on43$14gu$1@news.net.uni-c.dk>, marian@aab-net.dk says...

> pigerne.
>
> "Det så jeg ikke. Mig bekendt har du stadig ikke forklaret hvorfor."
>
> hvis du var inde på siden

Det var jeg ikke.

Fra : Tommy

Dato : 07-04-03 13:45

Et lille apropos til historien om pigerne fra Gammel Hellerup
Gymnasium har jeg fundet i en norsk nyhedsgruppe.

En ung pige fra den lille by Svåsand uden for Bergen havde sammen med
sin kæreste lavet en amatørvideo hvor hun masturberede oppe i fjeldet,
og lod sig kærtegne af kæresten, mens det blev filmet.

Og så gik det som den slags åbenbart har for vane at gøre. Da pigen og
fyren ikke længere er kærester ender filmen på Internettet under
titlen "Norsk Landbruksfilm/Jentestripp fra Svåsand".

Filmen skulle efter det foreliggende være optaget i 1996, og pigens
alder opgives til at være mellem 15 og 20 år!!

Pigen anmelder fyren til politiet og han må i retten. Udgangen af
retssagen står uklart for mig, men pigen og fyren skulle være gode
venner i dag, hvor pigen både er gift og har børn.

VH

Tommy

Fra : Thomas

Dato : 09-04-03 14:00

> En ung pige fra den lille by Svåsand uden for Bergen havde sammen med
> sin kæreste lavet en amatørvideo hvor hun masturberede oppe i fjeldet,
> og lod sig kærtegne af kæresten, mens det blev filmet.

Den film kunne da være meget interessant at se!!!

Hilsen

Thomas

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 09-04-03 18:04

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Den film kunne da være meget interessant at se!!!

Ja, jeg kan næsten ike vente! Kors!