Anal
Fra : Jimmi

Dato : 18-02-03 16:58

Hej! Piger der er til analt, vil de have spermen i røven? Min kæreste syntes
det er ulækkert. Men det er vildt ophidsende for mig, mere end i fissen.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 18-02-03 17:57

"Jimmi" <Himself_80@Hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ... Piger der er til analt, vil de have spermen i røven?

Hej Jimmi

Det er vidst meget forskelligt, der er jo også piger som ikke bryder sig om
at blive spermet i fissen, men hellere vil have det på maven, brysterne
eller sådan...
Men der er helt sikkert masser af de piger der er til analsex som gerne vil
have det i røven... Min kæreste har ikke noget imod det i hvert fald, og
syntes det er naturligt når det nu bliver dyrket i det hul

/ Jonas

Fra : Bo Warming

Dato : 18-02-03 19:26

"Jonas M. Nielsen" <jonas@mong.dk> wrote in message
> [...]
> have det i røven... Min kæreste har ikke noget imod det i hvert fald, og
> syntes det er naturligt når det nu bliver dyrket i det hul

"Forbuden frugt smager bedst" forklarer vel en del af tiltrækningen til
2'eren.

Friktion om penishovedet er bedre i skeden, vedr de mange lange seje
ind-ud-træk(måske lige passage gennem ringmuskel kan hidse nogen).

Afveksling fryder, og det at slippe ind er en udfordring.

En stor klat sæd løber vel langsomt ud ad anus bagefter - at fyre den af i
mund eller på ansigt, ser nogen som frækt.

"Alle har en forskellig ide om kærlighed
En pige jeg kender sagde "Jeg vidste han elskede mig, da han ikke ville
komme i munden på mig. " Andy Warhol