Sjovere når man ikke er "tvunget"
Fra : Bud

Dato : 16-02-03 18:49

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der oplever problematikken med at føle
sig begrænset i et parforhold.
Hvorfor er det sjovere når man ikke føler sig forpliget?
Eller er det bare mig der har det sådan?

Kunne godt tænke mig at høre kommentarer og erfaringer.

Vh. JP

Fra : marian

Dato : 23-02-03 01:40

jeg har altid oplevet det modsatte.
jo mere tryghed, og kendskab til partneren, jo mere spænding og jo flere
oplevelser.
og når man kender hinanden kan man også bedre fortælle og gøre en masse som
er tilhørende i det intime forhold.
ægteskabet er der hvor jeg mener der er mest tryghed og dermed også mest
frihed, til at experimentere løs.
vh m

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-03 02:38

"marian" <marian@aab-net.dk> skrev :

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak..

Fra : Peter Knutsen

Dato : 23-02-03 17:22

Bud wrote:
> Hej
>
> Jeg ville høre om der er nogen der oplever problematikken med at føle
> sig begrænset i et parforhold.

Næ.

> Hvorfor er det sjovere når man ikke føler sig forpliget?

Det er det heller ikke.

Se evt. "Jonas"s indlæg fra 16/feb 16.10, hvor han fortæller om
hvordan han overrasker sin pige ved at stikke en dildo op i hende,
mens hun sover. Den slags kan man kun gøre i et parforhold, idet det
ellers klassificeres som voldtægt.

Kontekster er en *god* ting.

--
Peter Knutsen

Fra : Kristine Gazel

Dato : 25-02-03 13:29

Peter Knutsen wrote:

> [...]
> hvordan han overrasker sin pige ved at stikke en dildo op i hende,
> mens hun sover. Den slags kan man kun gøre i et parforhold, idet det

Hvem siger, at det ikke er voldtægt, selvom det forekommer i et parforhold?

Sådan principielt set - kan voldtægter skam sagtens finde sted i et
parforhold.

mvh.
--
Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-02-03 14:52

Kristine Gazel wrote:

> Hvem siger, at det ikke er voldtægt, selvom det forekommer i et parforhold?
>
> Sådan principielt set - kan voldtægter skam sagtens finde sted i et
> parforhold.

Ja, det er rigtigt nok, og jeg overvejede også at påpege det.

Riskoen for en politianmeldelse er dog langt større, hvis man forsøger
en "Jonas" med en pige man lige har mødt, frem for med en som man har
en veludviklet kontekst med.

Fra : marian

Dato : 23-02-03 22:01

"Bud" <davinci@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse > Jeg ville høre om
der er nogen der oplever problematikken med at føle
> sig begrænset i et parforhold.
> Hvorfor er det sjovere når man ikke føler sig forpliget?
snip > Vh. JP