Lakering på fyn.
Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 17-03-01 16:20

Er dernogen der kender en god lakerer på fyn?
Jeg skal have spartlet/malet tanken, malet sidedæksler og anderøv.
Jesper Hvalsøe
GS750D '77
Shagstyle

Fra : Michael K. S.

Dato : 17-03-01 18:19

On Sat, 17 Mar 2001 15:19:41 GMT, jesper.hvalsoe@ale.dk (Jesper
Hvalsøe) wrote:

>Er dernogen der kender en god lakerer på fyn?

Jeg synes du skal prøve at smutte en tur over til :

Tarup Autolakeri i/s
Rugårdsvej 148
5210 Odense NV
66116331

De virker som et par flinke fætre,jeg har ikke fået lavet noget
personligt,men de har en del erfaring med MC-dele og deres priser
virkede ret rimelige da jeg på et tidspunkt talte med dem om noget
malerarbejde.Så også et par eksempler på deres arbejde og det var
umiddelbart helt i orden.Ulempen er at de ofte har ret travlt,så der
kan være lidt ventetid.

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Armand

Dato : 18-03-01 00:03

Michael K. S. <Michaelks@image.dk> skrev i en

> ....................Ulempen er at de ofte har ret travlt,så der
> kan være lidt ventetid.

Gør ikke noget for Jespers vedkommende:
Det er umuligt at se om han kører med eller uden lak-stumperne

--
Armand.

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 18-03-01 16:27

On Sun, 18 Mar 2001 00:02:32 +0100, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Gør ikke noget for Jespers vedkommende:
>Det er umuligt at se om han kører med eller uden lak-stumperne

Hov hov bare vent til du ser min halvoriginale udstødning.
(½udstødning, ½ gun)

Jesper Hvalsøe
GS750D '77
Shagstyle

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 21-03-01 20:49

On Sat, 17 Mar 2001 18:19:00 +0100, Michael K. S. <Michaelks@image.dk>
wrote:

>Tarup Autolakeri i/s
>Rugårdsvej 148
>5210 Odense NV
>66116331

Thx dem vil jeg prøve.

Jesper Hvalsøe
GS750D '77
Shagstyle

Fra : OLE Nielsen

Dato : 09-04-01 21:23

De er desvære holdt op med at arbejde med MC lakering da ham der gjorde er
Død

Ole B.
GSF 600