Valentines dag
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-02-03 18:07

Jaja, jeg ved det godt. Det er noget impoteret kapitalistisk fis, for at
citere én jeg kender.

Men, bortset fra det, har du vist din bedre halvdel ekstra opmærksomhed i
dag?

Min skulle til fødselsdag med en veninde, den s.. øh søde pige. Men hun fik
blomster )))

Mark Thomas Gazel

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-02-03 20:22

On Fri, 14 Feb 2003 18:07:03 +0100, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

> [...]
>dag?
>
>Min skulle til fødselsdag med en veninde, den s.. øh søde pige. Men hun fik

ja sidst jeg hørte fra min var hun nået op på at bruge 3000 kr af sine
egen penge på tøj og var ikke færdig endnu - det ku måske være et vink
om jeg har glemt noget :) ?

Mv
Bo MM

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 15-02-03 04:03

> [...]

>dag?
>
>Min skulle til fødselsdag med en veninde, den s.. øh søde pige. Men hun fik

Tja min kæreste nåede at smutte i løbet af vinterferien. Men hun nåede
da at få en lille gave inden.
Flemming Jacobsen

Fra : lowlife

Dato : 16-02-03 01:30

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message news:<b2j7gm$1d8d4t$1@ID-96011.news.dfncis.de>...
> [...]
> dag?
>
> Min skulle til fødselsdag med en veninde, den s.. øh søde pige. Men hun fik

Hvad skal man med Valentines Dag?

Jeg prøver at give min bedre halvdel mere opmærksomhed hver dag - kys,
kram, samt små overraskelser, som ikke består af materielle gaver.
Valentines Dag er ikke noget vi behøver hjemme hos os.

Hilsener,

P.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 16-02-03 08:38

On 15 Feb 2003 16:29:57 -0800, lowlife wrote:

> [...]
> kram, samt små overraskelser, som ikke består af materielle gaver.
> Valentines Dag er ikke noget vi behøver hjemme hos os.

Du har fuldstændig ret, hvad skal vi dog med den? Indtil for bare få år
siden, så var der ikke noget der hed Valentines Dag herhjemme, men af en
eller anden underlig (sansynligvis kommerciel) årsag, skal vi lige
pludselig til at holde Valentines Dag herhjemme.
Nu er dette ikke et surt opstød med forretninger, for det er da helt
legitimt at de med alle mulige medler (sålænge de er lovlige osv.)
forsøger at øge deres omsætning.
Det jeg ikke fatter er, at mange mennesker hopper med på galajen.
Som om man skulle have brug for en bestemt dag, for at vise at man elsker
sin elskede.
Det skulle man ta' og gøre hver dag i stedet.

Mvh. Jan

Fra : SHerLock

Dato : 16-02-03 22:22

> [...]
> sin elskede.
> Det skulle man ta' og gøre hver dag i stedet.

Hørt!

VH.
Søren

Fra : Anita

Dato : 17-02-03 09:32

"SHerLock" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hørt!

Valentins dag, eller rettere den 14. februar er jo også "en dag"...

/Anita

Fra : SHerLock

Dato : 20-02-03 02:59

> Valentins dag, eller rettere den 14. februar er jo også "en dag"...
>
> /Anita

Hvorfor skal man absolut købe blomster bare fordi at det er Valentinsdag og
alle de andre gør det? Man er vel ikke tvunget til at hoppe på de
forretningsdrivendes rekvalmegas Der er jo 364 (365 hvis det er skudår)
andre dage i året til at købe blomster i. F.eks. ens bryllupsdag eller en
anden dag som betyder noget for en og ens elskede.

VH.
Søren

Fra : Anita

Dato : 20-02-03 10:09

> [...]
> andre dage i året til at købe blomster i. F.eks. ens bryllupsdag eller en
> anden dag som betyder noget for en og ens elskede.

Ja, men min pointe var blot: at hvis man nu er vant til at gøre dejlige ting
for/til sin kære (næsten) hver dag, skal man så bevidst lade være dén ene
dag bare fordi millioner af andre har fået samme ide?

/Anita

Fra : Henning

Dato : 20-02-03 20:19

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for/til sin kære (næsten) hver dag, skal man så bevidst lade være dén ene
> dag bare fordi millioner af andre har fået samme ide?

Man kommer så nemt til at føle sig lidt Lemminge-agtig, når man
gør som *resten af flokken*

MVH
Henning

Fra : Bente B. Riis

Dato : 20-02-03 21:11

SHerLock wrote:

> Der er jo 364 (365 hvis det er skudår)
> andre dage i året til at købe blomster i. F.eks. ens bryllupsdag eller en
> anden dag som betyder noget for en og ens elskede.

I princippet vil jeg give dig ret - jeg "fejrer" heller ikke valentines
- men men men...

Jeg har en fornemmelse af at mange siger netop det - og så lader være
med at gøre noget de andre 364 dage også - og så ville den 14/2 jo være
en lige så god dag at starte som så mange andre.

(og nej - det var ikke et surt opstød fordi min mand ikke gjorde noget
*G* - det havde vi såmænd aftalt på forhånd.

Mvh
Bente
--
Love doesn't just sit there like a stone; it has to be made, like
bread, remade all the time, made new.

Fra : John Sahl

Dato : 20-02-03 21:42

Bente B. Riis wrote:
> (og nej - det var ikke et surt opstød fordi min mand ikke gjorde noget
> *G* - det havde vi såmænd aftalt på forhånd.

Netop derfor burde han måske netop have gjort det?

Og nej, jeg gjorde heller ikke noget specielt for min
dejlige kæreste den dag

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-02-03 10:16

John Sahl wrote:

> Netop derfor burde han måske netop have gjort det?

Hvorfor?

Så bliver hun jo bare irriteret over, at jeg har brugt penge på noget
som vi ikke skulle bruge penge på.

Og noget helt andet er: Hvorfor pokker er "standard" at det er pigerne
som skal ha' noget den 14/2?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Anita

Dato : 21-02-03 10:32

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev
> Og noget helt andet er: Hvorfor pokker er "standard" at det er pigerne
> som skal ha' noget den 14/2?

Hvem siger det er det? Det bestemmer man jo selv

Venligst Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-02-03 11:51

Carsten Riis wrote:

> Hvorfor?

for at glæde hende??

> Så bliver hun jo bare irriteret over, at jeg har brugt penge på noget
> som vi ikke skulle bruge penge på.

hvem siger det behøver at koste penge??

> Og noget helt andet er: Hvorfor pokker er "standard" at det er
> pigerne som skal ha' noget den 14/2?

det er da heller ike standart...... men en dejlig skik......
en valentinesday ting kunne også være at klippe et hjerte ud af rød karton
og skrive et hjemmelavet kærlighedsdigt på..... det kan vær emange ting.....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : John Sahl

Dato : 21-02-03 17:10

Carsten Riis wrote:
> Hvorfor?

Fordi hun så var blevet extra overrasket.

> Så bliver hun jo bare irriteret over, at jeg har brugt penge på noget
> som vi ikke skulle bruge penge på.

Hvem har sagt det skal koste penge?

> Og noget helt andet er: Hvorfor pokker er "standard" at det er
> pigerne som skal ha' noget den 14/2?

Fordi vi kan li' dem ,-)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-02-03 00:38

On Thu, 20 Feb 2003 21:11:10 +0100, "Bente B. Riis" <bente@carben.dk>
wrote:

> [...]
>med at gøre noget de andre 364 dage også - og så ville den 14/2 jo være
>en lige så god dag at starte som så mange andre.

tjja det kan du måske have ret i men .. der er jo også mors og fars
dag osv.... jeg tror man skal gøre lidt hvad man føler for ..

hjertligst men bestemt
Bo mm

Fra : marian

Dato : 23-02-03 23:42

"SHerLock" <nospam@nospam.dk> skrev>
> Hvorfor skal man absolut købe blomster bare fordi at det er Valentinsdag
og
> alle de andre gør det?

det er MAN vel heller ikke...det kan være knus, kys, hvisken i ørene eller
at lave en romantisk middag, med levende lys, som kun koster det 2 lys
koster og det er vel ikke for dyrt, maden skal jo i forvejen tilberedes og
købes til hver dag. . feks koster oplevelser ikke noget...
kun fantasien sætter grænser..

Man er vel ikke tvunget til at hoppe på de
> forretningsdrivendes rekvalmegas Der er jo 364 (365 hvis det er
skudår)

med mindre MAN har det ligesådan til fødselsdage og jul, mors dag
osv.........

> andre dage i året til at købe blomster i. F.eks. ens bryllupsdag eller en
> anden dag som betyder noget for en og ens elskede.
> VH.
> Søren

det var 2 dage på et år... sikken kærlighed......
i tilfælse af at det virkeligt gør ondt at give*når det er den 14 feb. eller
den 24 dec

måske har den modstand MAN har med noget helt andet at gøre.......

det er ikke personligt ment noget af det......for jeg kender ikke nogen
personligt her, og kan ikke vide noget derom...
undrer mig bare over at visse dage skal være mugne pga reklame angst*måske*
især dem hvor der opfordres til kærlighed

vh marian

Fra : Henning

Dato : 24-02-03 23:02

"marian" <marian@aab-net.dk> skrev i en meddelelse

> undrer mig bare over at visse dage skal være mugne pga reklame
angst*måske*
> især dem hvor der opfordres til kærlighed

Når man er smask-hamrende-nyforelsket, bruger man
enhver lejlighed til at vise den man er forelsket i, at man
elsker ham/hende, når den sindssyge-periode er overstået,
og forhåbentlig er blevet til kærlighed til hinanden, giver
man hinanden opmærksomhed på en anden, mindre
anstrengende måde, frivilligt og gerne, derfor kan *mærke-
dage* pludselig blive til noget man opfatter som et krav
eller pligt, og under tvang er det kun masochister der
finder nydelse i at yde

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 16-02-03 17:49

"lowlife" <danishpastrydk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal man med Valentines Dag?

Det samme som med *mors dag* ren og skær forretning, hvor
kvinder verden over pæses op til at forvente noget ekstraordinært.

Tankevækkende at kvinder åbenbart ikke verden over har fundet
specielle dage at gøre noget ekstra for mændene *G*

Man kan vel deraf udlede, at kvinder ikke er en skid romantisk
ydende, men kun passive nydende, at mænd er langt mere
givende generelt *g*

> Jeg prøver at give min bedre halvdel mere opmærksomhed hver dag - kys,
> kram, samt små overraskelser, som ikke består af materielle gaver.
> Valentines Dag er ikke noget vi behøver hjemme hos os.

Tjah Jeg selv kysser min kone farvel på en ny måde
hver gang jeg tager på arbejde, så hun oplever noget
sjovt og dejligt at gå i seng med, ligesom jeg sørger for
at få afsluttet evt disharmoniske stemninger. Så jeg
praktiserer *Valentins dag* hver dag *G*

MVH
Henning

Fra : Babba-Papa

Dato : 16-02-03 17:55

Sun, 16 Feb 2003 17:49:14 +0100, havde "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
gang i hammer og mejsel og da stenpladen blev pustet ren, stod der
følgende:

Æhh.....aldrig hørt om "Fars Dag" ?
--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Jensen

Fra : Henning

Dato : 16-02-03 18:45

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i
en meddelelse news:dggv4v01eaksccb0s752up3npnu4mjgeaa@4ax.com
> Sun, 16 Feb 2003 17:49:14 +0100, havde "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
> gang i hammer og mejsel og da stenpladen blev pustet ren, stod der
> følgende:

> Æhh.....aldrig hørt om "Fars Dag" ?

Jo hele 6 gange *G*

*Fars-brød* fik jeg i Onsdags

MVH
Henning

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 17-02-03 03:52

In article <3e4fc126$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...
> Jeg selv kysser min kone farvel på en ny måde
> hver gang jeg tager på arbejde,

Er du ikke ved at løbe tør for ideer?

Fra : Henning

Dato : 17-02-03 08:03

"PerX " <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3e4fc126$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
> h2m@madsen.mail.dk says...
>>

> Er du ikke ved at løbe tør for ideer?

Næh, vi har kun været gift i 22 år

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 17-02-03 19:18

In article <3e50892a$0$142$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...
> "PerX " <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en meddelelse

> Næh, vi har kun været gift i 22 år

LOL :)

Fra : Nette

Dato : 16-02-03 16:48

"Mark Thomas Gazel" skrev i en meddelelse
> Men, bortset fra det, har du vist din bedre halvdel ekstra opmærksomhed i
> dag?

Ja da. Jeg havde købt nye planter til soveværelset. Da jeg kom hjem, havde
han så til gengæld hængt en lyskæde op så den forestillede et hjerte..- Et
projekt, der havde ventet lidt på, at vi havde overskud til det.... Og så
fik vi noget lækkert mad, lidt dessert, jeg gik i seng kl. 24, han faldt i
søvn på sofaen.... Men JOW.. Vi elsker skam hinanden, og viser det
ofte....

Nette

Fra : Babba-Papa

Dato : 16-02-03 17:50

Fri, 14 Feb 2003 18:07:03 +0100, havde "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> gang i hammer og mejsel og da stenpladen blev

Jep, højre hånd fik en fridag !

Fra : PerX ...

Dato : 17-02-03 03:49

In article <b2j7gm$1d8d4t$1@ID-96011.news.dfncis.de>,
markgazel@hotmail.com says...
> [...]
> citere én jeg kender.
>
> Men, bortset fra det, har du vist din bedre halvdel ekstra opmærksomhed i

Har ingen. Men sendte en email til en.