træhus
Fra : zennie baun

Dato : 17-03-01 20:25

Hej
Vi har tænkt på at få bygget et svensk træhus, er der mon nogle herinde som
ved noget om dette??

eller bare erfaringer med træhuse, såsom fordele eller ulemper?

Hilsen
Zennie & Lars

Fra : per

Dato : 17-03-01 20:29

de er super gode. og ikke så dyre. mere ved jeg ikke.

--
Per

Fra : Villy Skov

Dato : 18-03-01 10:56

Vi har lige bygget en svensk træhus.
Så det ved jeg en masse om.

Fordelen er at det er pænt, i de rette omgivelser. Ulemper er at det ikke
passer ind særlig mange steder, f.eks. i gamle landsbyer.

Der er masser af andre, hvad tænker du specielt på?

Fra : Gert Espersen

Dato : 19-03-01 11:06

Hej

Hvilket hus har du bygget...?

Vi het set en del på ãlvsbyhus, som er et dejligt gedigent modulhus fra
Sverige....Udefra. Men når man kommer ind og ser, bli'r man dælme
skuffet, vi gjorde i alt fald. Det var noget skrallerværk....papirstynde
lette vægge der ikke lydisolerer for så meget som en lille prut.

-Gert..

Fra : N/A

Dato : 20-03-01 22:26

Fra : WillSonn/Egon Wille

Dato : 20-03-01 22:26

Check også www.willsonn.dk
Her fås husene som I vil have dem.
hygge

Fra : Johan Myhre Andersen

Dato : 20-03-01 23:34

WillSonn/Egon Wille wrote:

> Check også ...

Hej Egon,

Der er ikke noget egentligt forbud mod at reklamere her i gruppen, men
udover blot at henvise til jeres hjemmeside ville det ikke gøre noget,
hvis du kunne udøse lidt af din viden om emnet træhuse. Det er jo ikke
alle her i gruppen der er professionel indenfor området.

Mvh
Johan

PS: Hvis du putter reklamen for jeres hjemmeside i din signature er der
ingen som brokker sig over den, hvis ellers indlæg er on-topic.

Fra : WillSonn/Egon Wille

Dato : 19-03-01 12:59

se evt. på www.willsonn.dk

Fra : Erik P. Ernst

Dato : 05-04-01 23:01

"zennie baun" <zennie@multihuset.dk> wrote in message
> [...]
herinde som
> ved noget om dette??
>
> eller bare erfaringer med træhuse, såsom fordele eller ulemper?

Vi har selv bygget hus (dog ikke træhus) for et par år siden.
På vores hjemmeside (www.bygnythus.net) kan du finde mange gode råd og
links til andre nybyggere (bl.a. til en "anmeldelse" af Myresjøhus).

Mvh
Erik Ernst