yngel
Fra : LENE VANG POULSEN

Dato : 17-03-01 19:57

Hej allesammen
Jeg har et lille spørgsmål, som jeg håber at I kan svare mig på.
Mine neonfisk har lagt æg. Og derfor ville jeg gerne vide, hvor lang tid går
det fra æggene er klækket til fiskene er salgsklare.

MVH
Lene

Fra : Carsten Gall

Dato : 18-03-01 14:05

LENE VANG POULSEN <lenevang@get2net.dk> skrev i en
> [...]
går
> det fra æggene er klækket til fiskene er salgsklare.

Det er absolut umuligt at svare på!
Der er uendeligt mange faktorer der gør sig gældende, såsom vand og
foder, samt kombinationer deraf.

Carsten

Fra : Finn

Dato : 19-03-01 10:22

Tillykke med det !

Det er vist ikke helt almindeligt at det sker i fangenkab.. Har du gjort
noget specielt for at få dem til det ?

Finn

Fra : N/A

Dato : 19-03-01 17:18

Fra : Ann & Helge

Dato : 19-03-01 17:18

Ancistrus?!?!

Du skrev da Neonfisk!!

/Helge

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-03-01 21:48

> [...]
går
> det fra æggene er klækket til fiskene er salgsklare.

Hvad har du af fisk ellers i dit akva.?

Jeg tvivler stærkt på at det er neonfisk der har ynglet...

/Peter

Fra : N/A

Dato : 28-03-01 00:00

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-03-01 00:00

> Hej Peter.
>
> de eneste æglæggende fisk jeg har er neonfisk, så det kan kun være dem som
> har lagt æggene
>
> hilsen Lene

hej hej

hmmmm meget skummelt... men er det blevet til noget?

/Peter